پراید که تولید آن از سال 1372 در سایپا آغاز شد، طی این 20 سال چهار میلیون و 670 هزار و 706 دستگاه تیراژ داشته است و چیزی نمانده تا به رکورد پنج میلیون برسد.
همچنین خانواده پژو نیز که خودروهایی مانند 206 و 405 و پارس را شامل میشود، طی 22 سال میهمانی در جاده مخصوص، سه میلیون و 824 هزار و 131 دستگاه تولید داشتهاند، هر چند مشخص نیست تیراژ هر یک از مدلهای تولیدی پژو در این سالها چقدر بوده است. خانواده پژو پس از پراید بیشترین تیراژ را در صنعت خودرو کشور داشتهاند و این در حالی است که از اوایل سال گذشته و با رفتن پژو از ایران، تولید محصولات این شرکت با افت شدیدی روبهرو شده است.
اما به سراغ سومین خودرو پرتیراژ کشور طی 45 سال گذشته برویم، خودرویی به نام پیکان. این محصول خاطره انگیز جاده مخصوص که قدیمیترین خودرو تولید داخل به شمار میرود طی این 45 سال، دو میلیون و 62 هزار و 611 دستگاه تیراژ را به نام خود ثبت کرده است. پیکان البته اردیبهشت ماه 84 برای همیشه با جاده مخصوص وداع کرد و راهی موزه شد. پس از پیکان اما سمند بیشترین تیراژ را در صنعت خودرو کشور به خود میبیند. از سمند با نام خودرو ملی یاد میشود، حال آنکه تا پایان سال 91 (11 سال پس از آغاز تولید) تیراژ آن حتی به یک میلیون دستگاه نرسیده است. طبق آمار اعلامی، ایران خودروییها طی این 11 سال 958 هزار و 788 دستگاه سمند به تولید رساندهاند.