باید از ظاهر خودروی جدید انتظار داشته باشید. در هر صورت نسل سوم سری 6 در سال 2011 معرفی شده و هنوز خودروی جوانی است که بامو نیازی به تغییرات وسیع ظاهری در آن ندیده است.
در داخل این سری هم تغییرات اندکی قابل ذکر میباشند. سیستم نرمافزاری GOPRO و ConnectedDrive و ناوبری به روز شدهاند و رنگهای جدیدی در تزئینات نیز مورد استفاده قرار گرفتهاند. مقدار کروم و چرم مورد استفاده نیز بیشتر شده است. سیستم صوتی Bang & Olufsen به صورت استاندارد و Burmester برای مدلهای رده بالاتر نصب میگردند.
مدل گرن کوپه چهار درب، در نسخه دیفرانسیل عقب و با دیفرانسیل فعال M نیروی مؤثرتری به چرخها منتقل میکند. در نتیجه پویایی عالی از این خودرو را میتوان انتظار داشت. در عین حال و با وجود ترمزی کاملاً پرقدرت، میتوان حتی ترمزهای کربن سرامیکی را نیز به صورت سفارشی در اختیار گرفت. این مدل همچنان در حال مبارزه با آئودی RS7 و مرسدس CLS63 میباشد.
پیشرانههای آشنای این خانواده همچنان بدون تغییر در حال انجام وظیفهاند. موتور شش سیلندر خطی مدل 640i با حجم 3.0 لیتر و با کمک توربوشارژر قادر به تولید نیروی 315 اسبی میباشد. در حالی که مدل 650i از موتور 4.4 لیتری هشت سیلندر v شکل با توربوشارژر دوقلو بهره میگیرد که توان خروجی آن 445 اسب بخار میباشد. برای انتقال نیرو هم از گیربکس هشت سرعته خودکار Zf استفاده میشود. هر دو نوع موتور را میتوان با سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ xDrive نیز سفارش داد. یک سیستم اگزوز اسپرت جدید نیز برای مدل شش سیلندر درنظر گرفته شده است.
قیمت سری 6 کوپه از 75 هزار دلار آغاز میشود. این در حالی است که در سال 2011 این خودرو 80 هزار دلار قیمت داشت. البته بیش از نیمی از خریداران این سری به سراغ مدل گرن کوپه میروند.