فروش محصولات پورشه در سال 2014 با رشدی 17 درصدی همراه بود. در ماه دسامبر، پورشه سد 20 هزارتایی را شکست و 20,644 دستگاه خودرو فروخت که 39 درصد از مدت مشابه سال قبل بیشتر بود. در این ماه 6,400 دستگاه پورشه کاین فقط در چین فروخته شد که تقریباً دوبرابر مدت مشابه سال 2013 است. بازار چین در مجموع رشدی 25 درصدی برای محصولات پورشه را نشان میدهد.
اوضاع خوش پورشه بیشتر وابسته به مدل کراس اوور جدید و نسبتاً ارزانقیمت ماکان است. این خودرو در اولین سال حضور خود، 45 هزار دستگاه در سراسر جهان فروش داشته که تجربه ای موفقیتآمیز را نشان میدهد. نکته جالبتر اینکه 75 درصد خریداران ماکان، برای اولین بار است که خودرویی از پورشه را خریداری میکنند و این میتوان تجربه ای ارزشمند باشد.
تولید سدان لوکس پانامرا هم 13 درصد افزایش یافته است. پورشه 911 نیز که هسته اصلی محصولات این شرکت میباشد، فروشی بیش از سال قبل داشته است.