به لحاظ ظاهری 308GT را می توان با سپر جدید جلو، رکاب عریض، جلوپنجره ای تغییریافته، قاب مشکی رنگ آینه بغل ها و LEDهای درون قاب چراغ های جلو که در مجموع تعدادشان به 62 عدد می رسد، تشخیص داد.
همچنین وجود رینگ 18 اینچی Diamant با تایرهای Pilot Sport3 میشلین، خروجی دوبل اگزوز، دیفیوزر عقب و کاهش ارتفاع تعلیق ( 7 میلیمتر در جلو و 10 میلیمتر در عقب و افزایش سفتی کمک ها (10% در جلو و 20% در عقب) از دیگر مشخصه های این فرانسوی خواهد بود.
درون کابین 308GT نیز شاهد تغییرات اندکی هستیم که روکش چرمی فرمان، پدال های آلومینیومی، پادری از جنس فولاد ضدزنگ و نهایتا طراحی جدید صفحه کیلومتر از مهم ترین آنهاست.
پژو برای این مدل دو انجین بنزینی و دیزلی 4 سیلندر را درنظر گرفته است. اولین گزینه مشتریان، انجین 1.6 لیتری THP بنزینی با قدرت 202 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر در فاصله دور موتور 1,750 تا 4,500 خواهد بود. مصرف ترکیبی این انجین که با گیربکس 6 سرعته دستی همراه است، 4.7 تا 4.8 لیتر و میزان تولید CO2 آن هم به 130 تا 134 گرم در هر کیلومتر می رسد.
اما دومین گزینه قابل انتخاب مشتریان سفارش انجین 2.0 لیتری BlueHDi دیزلی است که با داشتن گیربکس 6 سرعته اتومات EAT6 احتمالا توجه بسیاری از مشتریان را جلب می کند. چون در کنار قدرت 180 اسبی در دور 3,750 و گشتاور 400 نیوتن متری در دور 2,000 مصرف ترکیبی این مدل تنها 3.3 تا 3.4 لیتر و میزان تولید CO2 در آن هم به 103 تا 107 گرم در هر کیلومتر می رسد.