کار با انجام تغییرات روی نمای بیرونی ماشین آغاز شده، جایی که بخشهای فیبر کربنی که منصوری در ساخت آنها تبحر دارد، به قسمتهای مختلف ماشین اضافه شده است. سپر جلو استاندارد جای خودش را به یک نمونه ساخته شده از جنس فیبر کربن داده که نمای بهمراتب گیراتری به اوراکان میبخشد. قاب آینههای بغل و دامنههای (اسکرت) جانبی هم با نمونههای فیبر کربنی سبکوزن جایگزین شدهاند. در نمای عقب ماشین هم اولین چیزهایی که توجه را به خودشان جلب میکنند، سپر تغییر شکل یافته و اسپویلر بزرگ فیبرکربنی هستند که به لطف این تغییرات نمای عقب ماشین نسبت به اوراکان استاندارد بهمراتب خشنتر و جذابتر شده است. تغییرات بر روی نمای بیرونی اتومبیل تنها به موارد اشاره شده ختم نمیشود و رینگ چرخها هم با نمونههای 10 پره سبکوزن ساخت منصوری جایگزین شدهاند. سایز رینگها در محور جلو 20 اینچ و در محور عقب 21 اینچ میباشد که به ترتیب با تایرهای سایز 245/30 و 325/25 در جلو و عقب، احاطه شدهاند لازم به ذکر است که کد سرعت تایرها ZR میباشد.
فاز بعدی تیونینگ به بخش فنی مربوط میشود. در این مرحله منصوری به موتور 5.2 لیتری V10 لامبورگینی اوراکان یک توربوچارجر اضافه کرده و از سیستم کنترل فشار سوخت جدید و منیفولد اگزوز پیشرفتهتر به همراه صدا خفهکن و همچنین بهینهسازی الکترونیکی و تغییر در مدیریت جعبهدنده به همراه منیفولد جدید ورودی سوخت به انژکتور برای تکمیل قسمت فنی این اتومبیل استفاده کرده است. به لطف تمام تغییرات انجام شده بر روی قسمت فنی، قدرت موتور اوراکان از 610 اسب بخار در 8,250 دور در دقیقه در حالت استاندارد به 838 اسب بخار در 8,200 دور در دقیقه رسیده است و گشتاور اتومبیل هم از 560 نیوتن متر حالت استاندارد به 780 نیوتن متر رسیده است. تمام تغییرات انجام شده بر روی موتور باعث شدهاند تا شتاب صفر تا صد اتومبیل با 0.3 ثانیه بهبود نسبت به حالت استاندارد به 2.9 ثانیه برسد. سرعت نهایی اتومبیل هم با افزایش جزئی 5 واحدی به 330 کیلومتر بر ساعت رسیده است.
کمپانی تیونینگ منصوری قصد دارد از اتومبیل فوق که با نام MH1 شناخته خواهد شد در نمایشگاه ژنو در ماه آینده میلادی رونمایی به عمل آورد.