به‌روزرسانی یک کانسپت هیبریدی از میتسوبیشی

میتسوبیشی، خودروی هیبریدی کانسپت XR-PHEV را که در سال 2013 در نمایشگاه توکیو معرفی کرده بود، به‌روزرسانی کرد. این SUV کوچک مطالعاتی به صورت هیبرید پلاگین یعنی با باتری‌های قابل شارژ از طریق شارژرهای خانگی ساخته شده است.

 

Mitsubishi Concept XR-PHEV II

Mitsubishi Concept XR-PHEV II


هدف میتسوبیشی از طراحی این خودرو رسیدن به میزان آلایندگی زیر 40 گرم CO2 در هر کیلومتر با حفظ عملکرد مناسبی برای پیشرانه 160 اسبی آن بوده است. بدین منظور قوای هیبریدی شامل موتور بنزینی MIVEC و موتور الکتریکی و ژنراتورهای جدید و سیستم انتقال نیرو به چرخ‌های جلوی خودرو اصلاح شده‌اند.
Mitsubishi Concept XR-PHEV II

Mitsubishi Concept XR-PHEV II

Mitsubishi Concept XR-PHEV II

Mitsubishi Concept XR-PHEV II

Mitsubishi Concept XR-PHEV II

Mitsubishi Concept XR-PHEV II


به گفته میتسوبیشی، XR-PHEV II با اولویت کار با نیروی الکتریکی خالص عمل می‌کند و موتور بنزینی هم به‌عنوان یک ژنراتور به تأمین برق مورد نیاز آن می‌پردازد. بسته به شرایط رانندگی و میزان انرژی مورد نیاز و شارژ باتری‌ها، می‌توان بین یکی از حالت‌های رانندگی تمام الکتریکی، هیبریدی سری، و هیبریدی موازی سوئیچ کرد.
Mitsubishi Concept XR-PHEV II Interior

Mitsubishi Concept XR-PHEV II Interior

Mitsubishi Concept XR-PHEV II Interior

Mitsubishi Concept XR-PHEV II Interior

Mitsubishi Concept XR-PHEV II Interior

Mitsubishi Concept XR-PHEV II Interior


طراحی این خودرو نسبت به مدل سال 2013 نیز دچار تحولاتی شده است. بارزترین تغییرات شامل جلوپنجره مشبک با نوارهای براق می‌باشد. تغییرات ظریف دیگری در بخش جلویی خودرو مشاهده می‌شود که نمای ظاهری آن را مدرن و اسپرت نموده است. همچنین در داخل کابین با تمرکز بر راننده، کنسول وسط و فرمان تغییر کرده‌اند. کنتراست رنگ‌های داخلی همراه با جلوه آلومینیومی که از کنسول وسط تا درب‌ها امتداد یافته است، فضایی دل‌نشین و آینده‌نگرانه ایجاد کرده‌اند.
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...