کانسپت GC-PHEV ( گرند کروزر ) با سیستم چهار چرخ متحرک و ظاهر ناموزونش ، به خصوص در نمای عقب ، چشم اندازی از آینده ی SUV ها ی فول سایز میتسوبیشی ارائه می دهد . این کانسپت مجهز به پیشرانه ی پلاگین هیبریدی است . یک موتور الکتریکی با ظرفیت نگهداری شارژ بالا در ترکیب با یک موتور 3 لیتری V6مجهز به سوپرشارژر ، پیشرانه ی این SUV را تشکیل می دهند . قدرت ایجاد شده توسط این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده ی 8 سرعته اتوماتیک به چهار چرخ منتقل می شود .
XR-PHEV ( کراس رانر ) کانسپت بعدی است که در کلاس SUV های کامپکت قرار دارد . برای پیشرانه ی هیبریدی این خودرو از یک موتور 1.1 لیتری direct-injection مجهز به توربوشارژر در کنار یک موتور الکتریکی با ظرفیت بالا ، استفاده خواهد شد .
و سرانجام نوبت به کانسپت سوم ، AR-Active Runabout می رسد . این کانسپت در کلاس MPV های کامپکت قرار می گیرد . این مدل مانورپذیری یک SUV و کابین جادار MPV را توامان ارائه می دهد . برای این کانسپت هم پیشرانه ای هیبریدی همچون XR-PHEV در نظر گرفته شده است . برای فراهم آوردن آسایش سرنشینان ، در این مدل از فرم طراحی پیله مانند استفاده شده است .
هر 3 کانسپت از آخرین تکنولوژی های میتسوبیشی در زمینه ی ایمنی و سرگرمی بهره خواهند برد .