تمام سطوح تریم هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵ از یک نسخه سیستم پیشرانه «یکپارچه هیبرید همراه با موتور» استفاده میکنند. یک موتور ۱/۵ لیتری بنزینی با چهار سیلندر در یک ردیف با همراهی یک موتور-ژنراتور الکتریکی، در مجموع قدرتی بهاندازه ۱۳۰ اسببخار تولید میکنند. گشتاور در مدلهای با گیربکس ۶ دنده دستی ۱۹۰ نیوتنمتر است؛ ولی این مقدار در مدل CR-Z که از گزینه انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) استفاده میکنند، ۱۷۲ نیوتنمتر خواهد بود. اگرچه این مدل برای عملکرد اسپرت طراحی شده است، ولی این هیبرید باز هم رکورد قابلتوجهی را در مصرف سوخت به جا گذاشته است: ۷/۶ لیتر در شهر، ۶/۲ لیتر در جاده و ۶/۹ لیتر به صورت ترکیبی برای مدلهای با گیربکس دستی و ۶/۵ لیتر در شهر، ۶ لیتر در جاده و ۶/۳۶ لیتر به صورت ترکیبی برای مدلهای CVT.
مدل پایه CR-Z همراه با گیربکس دستی دارای قیمتی برابر ۲۰۹۳۵ دلار و همراه با CVT دارای قیمتی برابر ۲۱۵۸۵ دلار است. مدل پایه هوندا CR-Z دارای امکانات استاندارد مختلفی شامل ارتباط بلوتوث، ورودی بدون کلید، سیستم کنترل هوای اتوماتیک، سیستم صوتی با ۶ اسپیکر و یک دوربین نمای عقب است. در یک تریم بالاتر، یعنی CR-Z EX، تجهیزاتی مانند چراغهای LED، نوربالای HID، چراغهای مهشکن، گرمکن آینههای بغل، پوشش چرمی فرمان، پدالهای آلومینیومی و یک سیستم صوتی ۳۶۰ واتی با ۷ اسپیکر اضافه میشود.
مبلغ خرید CR-Z EX با گیربکس دستی ۲۲۷۸۰ دلار و با CVT ۲۳۴۳۰ دلار مشخص شدهاند. گرانترین نسخه هوندا CR-Z مدل ۲۰۱۵، تریم EX همراه با ناویگیشن است که در آن امکاناتی چون صفحه نمایش لمسی سیستم راهبری ارائه میشود و قیمت خودرو را به ۲۴ هزار و ۲۸۰ دلار برای مدلهای با گیربکس دستی و به ۲۴۹۳۰ دلار برای مدلهای با CVT میرساند.
اوایل سال جاری میلادی، هوندا قیمتگذاری کیت سوپرشارژر توسعه عملکردی هوندا (HPD) را تأیید کرد که میتواند قدرت CR-Z را تا ۱۹۷ اسببخار بالا ببرد. این پکیج آپگرید هزینهای برابر با ۵۴۹۵ دلار (قبل از نصب) خواهد داشت و اضافه کردن آن تأثیری بر گارانتی کارخانه هوندا CR-Z نخواهد داشت.