صندلیهای این خودرو در سه ردیف و به صورت 2+2+2 چیده شدهاند که پیکرهبندی 7 صندلی آن نیز در دسترس خواهد بود و البته در چین به صورت یک خودروی 5 نفره عرضه میشود.
هوندا برای این خودرو از پیشرانه هیبریدی جدیدی با عنوان i-DCD استفاده کرده است. این پیشرانه شامل یک موتور 1.5 لیتری بنزینی با تزریق مستقیم سوخت و یک موتور الکتریکی 29.5 اسبی و 160 نیوتن متری است. در حالی که نسخه چینی این خودرو تنها از یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری i-VTEC بهره میبرد. برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس هفت سرعته خودکار با کلاچ دوگانه استفاده شده است. باتریها نیز از نوع لیتیوم یون میباشند.
جید از سیستمهای ایمنی مدرن و پیشرفته ای چون سیستم جلوگیری از برخورد و ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط جاده، سیستم کروز کنترل تطبیقی و سیستم دستیار پارک استفاده میکند.
همچنین یک نسخه تیونینگ شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی توکیو به نمایش گذاشته شده است.