کرایسلر و اهمیت بیشتر به طراحی خودروهای آیرودینامیک
رالف جایلر (Ralph Giles) رئیس طراحی کرایسلر از آئودی A7 و تویوتا آوالون جدید بعنوان مثالهایی برای طراحی خودروهای اندازه متوسط با آیرودینامیک مناسب نام می برد. خودروهایی که در تونل باد تکامل می یابند و طرحی سیال و صیقلی دارند.
تاثیر مولفه های آیرودینامیک در طراحی خودروها باعث می شود که همه خودروها نسبتا شبیه هم باشند. جایلز می گوید: ما هیچ انتخاب دیگری نداریم. تیم طراحی 200 تا 300 ساعت را در تونل باد به تجزیه و تحلیل داده ها می پردازند. این زمان پیش از این تنها 100 ساعت بود.
طراحی مدلهای آینده کرایسلر احتمالا تحت نظر و فشار فیات انجام خواهند شد. همانگونه که در دوج دارت می بینیم شاید در آینده روح آمریکایی از چهره سایر مدلهای کرایسلر نیز پرواز کند.