نامگذاری مدل ششم لجند به یاد اتوره بوگاتی، مؤسس و حامی برند بوگاتی صورت گرفته است. وی یکی از مهمترین چهرههای اتومبیلسازی جهان در قرن بیستم به شمار میرود. در این مدل نشانههایی از طراحی مدل قدیمی تایپ 41 رویال، یکی از قدرتمندترین و لوکسترین خودروهای زمان خود، به چشم میخورد.
طراحی «اتوره بوگاتی» لجند بر اساس تایپ 41 رویال مدل ۱۹۳۲ با شماره شاسی 41111 انجام شده است. بخش جلوی بدنه از آلومینیوم با پولیش دستی ساخته شده که دارای یک پوشش نهایی شفاف است. همچنین در سایر پنلهای جلویی و کناری از آلومینیوم با پوشش شفاف استفاده شده است. عقب بدنه خودرو، ستونهای جلویی خودرو و چارچوب پنجرهها از جنس فیبرکربنی آبی تیره هستند.
طراحی و برشهای مخصوص چرخها به صورت اختصاصی برای این خودرو انجام شده است و در همین حال، نعل اسب بوگاتی و نشان EB در پشت بدنه از پلاتین ساخته شدهاند. امضای اتوره بوگاتی نیز از جنس نقره حک شده است.
درون کابین خودرو برای اولین بار از دو نوع چرم استفاده شده که در بیشتر بخشهای اتاق از چرم طبیعی سنتی به رنگ قهوهای و در کنار آن در بخشهایی که لمس دستها وجود دارد، چرم طبیعی کردوان به کار رفته است. جنس کربن آبی تیره در بدنه در طراح داخلی درها و در درپوش باکس عقب نیز استفاده شده است. این در حالی است که فیل رقصان با پوشش پلاتینیومی ما را به یاد آرم و نشان تایپ 41 رویال میاندازد.
همانند دیگر مدلهای قبلی «لجند»، اتوره بوگاتی نیز بر پایه ویرون 16.4 گرند اسپورت ویتس ساخته شده است؛ به این معنا که پیشرانهاش یک موتور ۸ لیتری W16 با قدرت ۱۱۸۴ اسببخار خواهد بود که گشتاور ۱۱۰۶ نیوتنمتر نیز تولید خواهد کرد. در نتیجه میتواند ۰ تا ۱۰۰ را در زمان ۲/۶ ثانیه ثبت کند و مثل ویتس، حداکثر سرعتی برابر ۴۰۸/۸۴ کیلومتر بر ساعت (در حالت سقف باز) داشته باشد.
تنها ۳ نمونه از اتوره بوگانی لجند ساخته میشود که هر کدام قیمتی برابر ۳/۱۴ میلیون دلار خواهد داشت.
پدال