در بیانیه ای که کمیته اجرایی هیئت نظارت فولکسواگن منتشر کرده، عدم اعتماد متقابل لازم برای یک همکاری موفق، دلیل استعفای پیچ عنوان شده است.
نوشته شده توسط رضا رضايي · در
مرد شماره یک و رئیس گروه فولکس واگن، دکتر فردیناند پیچ از سمت خود استعفا داد. همسر وی نیز از عضویت در هیئت نظارت استعفا داده است. هرچند همچنان پیچ بهعنوان یکی از بزرگترین سهامداران فولکس، باقی میماند.
دنا پلاس و کوییک، نهایت توانایی صنعت خودروسازی ایران!
۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
سدان یا شاسی بلند؟ بهترین کلاس خودرو چیست؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تفاوت کراس اوور Cross Over و شاسی بلند SUVدر چیست.
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
دنا پلاس و کوییک، نهایت توانایی صنعت خودروسازی ایران!
۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
سدان یا شاسی بلند؟ بهترین کلاس خودرو چیست؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تفاوت کراس اوور Cross Over و شاسی بلند SUVدر چیست.
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
دنا پلاس و کوییک، نهایت توانایی صنعت خودروسازی ایران!
۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
سدان یا شاسی بلند؟ بهترین کلاس خودرو چیست؟
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تفاوت کراس اوور Cross Over و شاسی بلند SUVدر چیست.
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۶
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تفاوت میان شاسیبلندها (SUV) و کراساوورها (CUV)
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۴
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو جهان
تقسیمبندی خودروها بر اساس شکل ظاهری
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو ایران
بررسی دیجیاتو؛ برلیانس H330 اتوماتیک در برابر پژو 206 اتوماتیک
۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۹
دنیای ماشین » اخبار دنیای خودرو ایران
مقایسه تندر90 با پژو پارس و برلیانس H230
۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
مقایسه کوییک و کوئید؛ دو خودروی ارزان جدید در بازار ایران
۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۲