این سیستم بهظاهر در هر خودرو لوکس جدیدی یک پیشرفت جزئی دارد، اما درحالحاضر پورشه در حال کار بر روی کروز کنترل تطبیقی است که ویژگیهایی دارد که تاکنون هیچ شرکتی به فکر دستیابی به آن نیافته است. سیستم بروز شده InnoDrive میتواند در همهحال شتاب جانبی 0.70g را حفظ کند، شتابی که بسیاری از رانندگان کمتر آنرا تجربه میکنند.
درحالحاضر این فنآوری توسط پورشه در پیچ و خم جادههای Weissach (منطقهای در شهر بادن-وورتمبرگ که در آن مرکز تحقیقاتی پورشه واقع شده است) در حال توسعه است. این سامانه برای شناسایی پیچها از اطلاعات ذخیره شده در پایگاه دادههای سیستم ناوبری بهره میبرد. این اطلاعات کمک میکنند تا رایانهها یک عکس سهبعدی از جاده تهیه و اقدام به تنظیم سرعت کروز کنترل کنند تا به سرعت لازم برای دریافت شتاب کمتر از 0.50g دست یابند (حد شتاب جانبی در سه حالت قابل انتخاب است؛ کارآمدترین آن 0.70g است)، دراینصورت نیازی نیست راننده در پیچها هدایت خودرو را مجدد بهدست گیرد.