ضعف خدمات گارانتی در خودروهای وارداتی
به گزارش دنیای خودرو به نقل از ایسنا ،یک کارشناس صنعت خودرو گفت: متاسفانه بسیاری از شرکتهای واردکننده خودرو در ارائهی خدمات گارانتی مناسب دچار مشکل هستند.
شهرام آزادی اظهار کرد: مشخص نیست شرکتهایی که خودرو وارد میکنند چرا نمیتوانند قطعات یدکی مربوط به آنها را نیز در زمان مناسب تامین کنند.
وی با بیان اینکه در شبکه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی برخی از قطعات یدکی موجود نیست، خاطر نشان کرد: در مواردی خودروهای وارداتی به دلیل نبود قطعه در تعمیرگاهها متوقف میشوند.
این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: متاسفانه برخی شرکتهای واردکننده خودرو تنها به فکر واردات و دریافت پول از خریداران بوده و تعهدی به ارائهی خدمات پس از فروش مناسب ندارند.
وی افزود: اگرچه احتمال خرابی خودرو در خودروهای وارداتی کمتر است، اما به هر حال باید شبکه خدمات پس از فروش مناسبی برای ارائه سرویس به این محصولات وجود داشته باشد.
آزادی با بیان اینکه باید نظارتها بر عملکرد شرکتهای واردکننده خودرو تشدید شود، تصریح کرد: البته در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات هستهای و رقابتیشدن بازار خودروی ایران شرکتهای واردکننده نیز مجبور به اصلاح عملکرد خود خواهند بود.