نانوفلوسل کوانت اف با پیشرانه الکتریکی 1090 اسبی

نمایشگاه ژنو 2015: نانوفلوسل علاوه بر نمایش مدل اسپرت کوانتینو با برد مسافت حیرت‌انگیز 1000 کیلومتر، یک هایپرکار شگفت‌انگیز دیگر را نیز رونمایی کرده است.  nanoFlowcell QUANT F

 

 کوانت F که جانشین مدل کوانت E شده از ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای سود می‌برد. به تندو تیزی مک لارن P1 و به وسعت تسلا مدل اس و به جذابیت یک فراری و با دو برابر برد مسافت آئودی R8 E-TRON همه در یک خودروی الکتریکی!

nanoFlowcell QUANT F

nanoFlowcell QUANT F


کوانت F تغییر چندانی نسبت به مدل E از نظر ظاهری نشان نمی‌دهد. با این وجود چراغ‌های جلوی جدید و اسپویلر فعال عقب از تغییرات قابل ذکر می‌باشند. استفاده از شاسی مونوکوک فیبرکربنی باعث شده تا ستون‌های جلوی باریک‌تری را در این خودرو شاهد باشیم. کابین هم جادارتر و بزرگ‌تر از قبل شده است.

nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show

nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show

nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show

nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show

nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show

nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show


سیستم انتقال نیروی دو سرعته جدید و سیستم تغذیه 50 آمپری جریان که می‌تواند در یک زمان کوتاه تا 2000 آمپر را عرضه کند نیز از ویژگی‌های جدید می‌باشند.

nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show

nanoFlowcell QUANT F at 2015 Geneva Motor Show


این خودرو از چهار موتور الکتریکی نیرو می‌گیرد. اوج قدرت این پیشرانه‌ها در مجموع به 1090 اسب بخار می‌رسد. بدین ترتیب و با چنین قدرتی این خودروی بزرگ با طول 5.25 متر و وزن 2300 کیلویی، ظرف تنها 2.8 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که آن را بدل به سریع‌ترین خودروی الکتریکی حال حاضر جهان می‌نماید. بیشینه سرعت آن نیز 300 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

nanoFlowcell QUANT F

nanoFlowcell QUANT F

nanoFlowcell QUANT F

nanoFlowcell QUANT F

nanoFlowcell QUANT F

nanoFlowcell QUANT F


این خودرو نیز همانند مدل کوانتینو و برخلاف سایر خودروهای الکتریکی از دامنه برد بالایی سود می‌برد. با این خودرو می‌توان هر بار 800 کیلومتر مسافت را طی کرد. سپس باید به ایستگاه‌های سوخت‌گیری مخصوصی رفته و دو مخزن 250 لیتری نصب شده در زیر خودرو را با مایع یونی پر نمود.


به گفته نانوفلوسل، 90 درصد از فضای درونی این خودرو برای تولید آماده شده است و آزمایشات تصادف در آلمان و آمریکا نیز در حال انجام می‌باشند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...