کوانتینو از چهار موتور سه فاز 25 کیلوواتی استفاده میکند که مجموعاً توان 100 کیلووات یا 134 اسب بخار را برای آن به همراه میآورد. ولتاژ مورد استفاده آن تنها 48 ولت است و میتواند به حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت دست یابد.
این کوپه کوچک 2+2 نفره اسپرت با طول 3.91، عرض 1.93، ارتفاع 1.33 و فاصله بین دو محور 3.2 متر، خودروی جالبی به نظر میرسد. چرخهای بزرگ 22 اینچی آن از برادران بزرگترش یعنی QUANT E و QUANT F به ارث رسیدهاند. خطوط سیال روی بدنه، گلگیرهای عضلانی، سقف با شیب زیاد، رنگآمیزی ویژه با تزئینات طلایی و درب عقب شیشه ای خاص آن، تصویری منحصربهفرد از یک خودروی اسپرت الکتریکی با عملکرد بالا خلق نمودهاند.
اما چه چیزی باعث چنین عملکردی در این خودرو میشود؟ در واقع تکنولوژی انحصاری نانوفلوسل که بهجای باتریهای معمولی از جریان یونی استفاده میکند، باعث تمایز آن گردیده است. دو عدد تانک 175 لیتری که یکی حامل مایع الکترولیت یونی با بار مثبت و دیگری بار منفی است و این دو الکترولیت مانند یک پیل سوختی در حضور یک غشای پلاسما با یکدیگر ترکیب میشوند.
فرایند سوختگیری این خودرو نیز همانند سوختگیری یک خودروی معمولی است. با این تفاوت که دو تانک آن با سیلات مختلف بهصورت همزمان پر میشوند. آزمونهای اولیه و شبیهسازیها نشان میدهد که پتانسیل این تکنولوژی بسیار بیش از چیزی است که تاکنون بدان دست یافتهاند و شاید در آینده، دنیای خودروهای الکتریکی را متحول سازد.