گلیکنهاوس، قبل از هر چیز، به خاطر تغییرات متحیّر کنننده فراری انزو شناخته شده است؛ پینین فارینا P4/5 محصول خلاقیت گلیکنهاوس بوده است. امّا گلیکنهاوس در سال ۲۰۰۹ با ارائه نسخه مسابقهای کانسپت P4/5 بر اساس فراری F430 اسکودریا با عنوان P4/5 کمپتیزیونه، با دیگر در کانون توجهات قرار گرفت و با آن در مسابقات ۲۴ ساعته نوربرگرینگ، موفقیتی نسبی بهدست آورد؛ جایی که در کلاس خود اول شد و مقام دوازدهم کلی را در سال ۲۰۱۲ از آنِ خود کرد.
اکنون نیز، گلیکنهاوس با یک خودروی GT جدید که سر تا پای آن را خودش طراحی کرده است، به میدان مسابقه بازگشته است و قصد دارد که در رقابت ۲۴ ساعته نوربرگرینگ سال جاری میلادی شرکت کند. برای SCG 003، دو نسخه مشابه و بسیار نزدیک درنظر گرفته شده است؛ یکی SCG 003 جادهای که برای مشتریان عمومی با مبلغی گزاف در دسترس خواهد بود و همچنین، برخی قطعاتش را با نسخه مسابقهای «کمپتیزیونه» مشترک است. هر دو خودرو بهگونهای طراحی شدهاند که قابلیت تبدیل نمونه جادهای به مسابقهای را به شکلی ساده داشته باشند.
همچنین برای پیشرانه هر دو مدل، از یک موتور هوندای ۳/۵ لیتری V-6 با دو توربوشارژر به صورت یکسان استفاده شده است. هیچ آمار رسمی در رابطه با قدرت خروجی گفته نشده، ولی باید انتظار داشت که این V-6 قدرتی بالای ۵۰۰ اسببخار داشته باشد. عملکرد هر دو نسخه SCG 003 در سطح بالایی خواهد بود؛ چرا که وزن زیادی برای کشیدن به دنبال خود ندارند. هر دو مدل SCG 003 جادهای و مسابقهای از یک شاسی فیبرکربنی به صورت کامل همراه با استفاده گسترده از آلومینیوم با مقاومت بالا بهره میبرند.