البته این فرآیند در مقایسه با اوایل سال جاری کمی به آرامی پیش رفت، که تا حدی به علت ورود زمستان در آلمان میباشد. پس از رکورد جدید پورشه 918 که زمان 6:57 ثانیه را ثبت کرده بود، مک لارن هم تأیید کرد که P1 موفق به ثبت زمان زیر 7:00 دقیقه شده است و لافراری نیز در نسخهٔ XX ادعای رکورد قابل توجه 6:35 را داشته است.
حال کوئنیگزگ میخواهد پا را از این هم فراتر گذاشته و جسارت خود را به هر سهٔ این هایپرکارها ثابت کند. این شرکت سوئدی قصد دارد در سال 2015 مدل آگرا R خود را بهینهتر و سریعتر و با نام One:1 عرضه کند. مؤسس کوئنیگزگ این خودرو را به عنوان اولین megacar جهان معرفی میکند. با توجه به نسبت توان خروجی به وزن این خودرو، غیر از این لقب هم انتظاری نمیرود.
به گفتهٔ بنیانگذار شرکت، کریستین وُن کوئنیگزگ، تجزیه و تحلیلهای بسیار دقیقی درمورد زمان یک دور در این پیست انجام گرفته است که One:1 به راحتی میتواند 918 را شکست دهد. مدل آگرا R به تنهایی خودرویی پرقدرت و بینظیر است، اکنون با مدل One:1 که به طور قابل توجهی قدرتمندتر، سبکتر و بهینهتر از آن شده است با ارائه نیروی داون فورس بیشتر نسبت به پورشه 918، میتواند پایدارتر، سریعتر و در نتیجه با رکورد جدیدی زمان کمتر از 6:35 ثانیه را به ثبت برساند.
شگفتآورتر این است که رانندهٔ آزمون کوئنیگزگ، Robert Serwanski، که با مدل Agera R توانست به سرعت 400 کیلومتر در ساعت در پیست Döttinger Höhe دست یابد، با مدل One:1 در پیست نوربرگرینگ خودنمایی خواهد کرد. آنها مدعی زمان 6:30 ثانیه شدهاند که بسیار جای تأمل دارد.
در یک حرکت هوشمندانه، وُن کوئنیگزگ همچنین تأیید کرد: دربهای این شرکت برای بازدید و بررسی سطح بالا و موشکافانه برای تولیدکنندگان دیگر باز خواهد بود؛ مردم میتوانند آمده و جزئیات خودروهای ما را از نزدیک ببینند، ما خودروهایمان را در مقیاسهای مختلف قرار میدهیم و بازدید را برای افراد باز میگذاریم، اجازه میدهیم هر کسی آمده و در مورد سوخت، تایرها، و دیگر قسمتهای خودروهای در حال تولید، تجزیه و تحلیل و بررسی انجام دهند؛ ما این کار را بدون شک و با اطمینان کامل انجام میدهیم.