بهترین خودروهای سدان خانوادگی +تصاویر

زبده ترین طراحان دنیا بر این اعتقادند که هرچه طراحی بدنه خودرو عجیب تر و منحنی تر باشد، زودتر چشم را خسته می کند و از مد می افتد. سوناتا ۲۰۱۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. چهره ای که در نگاه اول چشم را می رباید اما بسیار زود از چشم می افتد.
 
 

 









زبده ترین طراحان دنیا بر این اعتقادند که هرچه طراحی بدنه خودرو عجیب تر و منحنی تر باشد، زودتر چشم را خسته می کند و از مد می افتد. سوناتا ۲۰۱۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. چهره ای که در نگاه اول چشم را می رباید اما بسیار زود از چشم می افتد. کیفیت ساخت قطعات داخل اتاق قابل قبول است ، استفاده از المان های نورانی سفید در جاهای مختلف مانند دور دنده و اجزای صفحه آمپر جلب توجه می کند. داشبور بالاتر از سطح معمول قرار می گیرد و طول می کشد تا عادت کنید. سدان بزرگ ، جادار و راحت مناسب مسافرت​های خانوادگی. از آن لذت ببرید.












تویوتا کمری را در هر کوچه و خیابانی می شود پیدا کرد، پس تویوتا لازم دید که کلا کمری جدیدی بسازد!

با نگاهی دقیق به سبک طراحی نسل نو کمری هر چند تلاش تیم طراحی تویوتا قابل توجه و ستودنی بوده اما به صراحت می توان گفت تویوتا در طراحی این مدل همانند یاریس جدید در مقابل رقبا حرف چندانی برای گفتن ندارد.

در یک نگاه کلی نسل نو تویوتا کمری را باید خودرویی کامل، اقتصادی، جذاب و البته نه در مقایسه با برخی رقبا دانست. هر چند به لوکسی آکورد، اغواگری سوناتا و پختگی طراحی اپتیما نیست. اما از یاد نبریم کمری همواره در دنیای خودرو به عنوان اتومبیلی غیر قابل مقایسه برای علاقه مندان خود معرفی شده، عنوانی که برای بسیاری از محصولات تویوتا صدق می کند و به راستی برازنده این برند است. زمانی که طول می کشد تا به چهره آن عادت کنید، قابل چشم پوشی است!











گرنجور از نظر ظاهری و داخلی دچار تحول کاملی گشته و به نظر می آید که از سال ۲۰۱۱ به بعد کمپانی هیوندای به جهتی روی گردانده تا بتواندس اصالت کره ای بودن خود را همانند سایر کمپانی های بزرگ دنیا مثل تویوتا، بنز و … حفظ کند، از این رو، از مدل ۲۰۱۱ به بعد شاهد بودیم که طراحی بدنه خودروهای هیوندای عضلانی تر شد و از تولیدات سال ۲۰۱۲ به بعد، خطوط تیز و شکسته به ظاهر خودرو وجه تمایزی القا کرد. ادوات روی کنسول میانی همگی یک جا متمرکزند و این ذهن راننده را از پراکندگی نجات می دهد.












امکانات ایمنی مدرن مهمترین نکته کلاس E جدید است. به برخی از این امکانات اشاره می کنیم: 

۱-سیستم کمکی حواس راننده ، که رانندگی شما را برای اطمینان به مدت ۲۰ دقیقه مورد بررسی قرار می دهد.
۲-سیستم نگهداری خودرو در بین خطوط که فرمان خودرو را برای هشدار می لرزاند و در صورت خروج خودرو از میان دو خط بدون استفاده از راهنما این اتفاق می افتد. 

۳-سیستم تنظیم نور بالا با تشخیص فاصله خودرو با خودروی جلویی برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت. 

۴-سیستم کمک به ترمز که در صورت تشخیص احتمال تصادف کالیپرهای ترمز را بیشتر درگیر دیسک ها کرده و خودرو را پیش از وقوع تصادف متوقف می کند. 

۵-ابداع سیستم Pre – safe مرسدس بنز که شامل فعال سازی مجموعه اقداماتی است که در صورت تشخیص احتمال وقوع تصادف کمربند های ایمنی و کیسه های هوا را در حال آماده باش نگاه می دارد تا در صورت بروز تصادف با حداکثر قدرت خود عمل کنند.











لکسوس GS یک سدان بزرگ خانوادگیست. فنربندی اتومبیل بسیار نرم و بی صدا عمل می‎کند حتی در دست اندازهای تهران! لکسوس GS در کلاس ب ام و سری ۵ است و باید گفت که در بسیاری از زمینه‎ها کاملاً با ب‎ام و سری ۵ رقابت می‎کند، سری ۵ اتومبیلی اسپرت‎تر است که در سرعت‎های زیاد صدای موتور و باد، شما را کاملاً ترغیب می‎کند که بیشتر گاز بدهید اما لکسوس GS خودرویی متین است و حتی در سرعت‎های بسیار بالا کاملاً بی صداست. تمام قطعات داخل آن با دقت و وسواس زیاد مونتاژ شده و لکسوس سنگ تمام گذاشته. عملکرد فرمان خوب و دقیق است و سرپیچ‎ها درک درستی از خودرو به راننده منتقل می‎کند. با وجود وزن بالا لکسوس GS در پیچ‎ها کاملاً تحت کنترل است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...