ولی در حال حاضر این چرخه تولید و بازنگری دوباره را به ۵ سال افزایش دادهاند. این در حالی است که برندهای کرهای هیوندای و کیا برخلاف تویوتا و هوندا با شتاب بیشتر هر ۴ سال یکبار به طراحی دوباره بسیاری از محصولات خود میپردازند.
هرکدام از برندها را که درنظر بگیرید، هر چرخه تولید به معنای طراحی دوباره پنلهای بدنه و عناصر داخلی است که اغلب با ارتقای موتور نیز همراه است. در مورد موتور معمولاً کارهای مانند اضافهکردن انژکتور مستقیم یا دیگر تکنولوژیها انجام میگیرد. جایگزینی و تغییرات کلی پلتفرمها و موتور معمولاً در فاصله دو چرخه تولید صورت میگیرد.
همچنین برخی ارتقاهای جزئی و تا حدّی جدی، شامل طراحی دوباره جلوبندی وعقب، تریمهای جدید، ارتقای طراحی کابین و سیستمهای اطلاعات و سرگرمی همراه با آخرین تکنولوژیهای ارتباطی در بین چرخههای تولید، در فواصل ۲ تا ۳ سال انجام میشود.
درنظر داشتن تمامی این مسائل میتواند برای خرید یک سدان خانوادگی دیفرانسیل جلو از یک برند معتبر بسیار مفید باشد؛ جایی که باید بدانید به دنبال آخرین و بهترین مدل هستید، یا میخواهید یک مدل پا به سن گذاشته را که قرار است بهزودی جایگزین شود، با قیمت مناسبتر تهیه کنید. در ادامه راهنمایی برای شرایط مورد انتظار در خودروهای این کلاس برای ۵ سال آینده آماده شده است.
سال ۲۰۱۶
مزدا 6 – تغییرات جزئی
شورولت مالیبو – نسخه جدید
کیا اپتیما – نسخه جدید
فورد فیوژن – تغییرات جزئی
نیسان آلتیما – تغییرات جزئی
فولکسواگن پاسات – تغییرات جزئی
هوندا آکورد – تغییرات جزئی
مزدا 6- بالاخره مدل با موتور دیزل وارد بازار امریکا میشود.
سال ۲۰۱۸
نسل جدید هوندا آکورد
نسل جدید تویوتا کمری
کرایسلر 200 – تغییرات جزئی
هیوندای سوناتا – تغییرات متعادل
سال ۲۰۱۹
نسل جدید مزدا 6
نسل جدید فورد فیوژن
نسل جدید نیسان آلتیما
نسل جدید فولکسواگن پاسات
مدل سال ۲۰۲۰
نسل جدید هیوندای سوناتا
نسل جدید سوبارو لگاسی
نسل جدید کرایسلر 200