در این آپشن، با الهام از ۹۳۵ گروه 5 racecar، تکنسینهای پورشه کل قسمت جلویی ۹۱۱ توربو را با یک کاپوت کاملاً تخت جایگزین میکردند و سپس دماغه آئرودینامیکی با چراغهای جلو پاپآپ و عریضتر و گلگیرهای جلو louvered بر روی آن قرار میدادند.
این پکیج همچنین شامل گلگیرهای عقب عضلانیتر، ورودی هوا همراه strakes، پانلهای برجسته، اسپویلر عقب بزرگتر که اینترکولر و خنککنندههای اضافی روغن در زیر آن مستقر بود، میشد.
بسته Slantnose در آن زمان برای هر دو مدل کوپه و کانورتیبل ۹۳۰ در دسترس بود و باقیمتی معادل ۲۳،۲۴۴ دلار عرضه میشد، که برابر قیمت یک بامو 325i جدید بود. اعتقاد بر این است که کمتر از ۶۰۰ عدد از Slantnose توربو کانورتیبل در ایالاتمتحده آمریکا از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۸۹ ساختهشده و بنابراین این یک ماشین بسیار نادر است.
چطور ممکن هست که امروز بتوان چنین خودرویی را پیدا کرد؟ اما یکی برای فروش وجود دارد که تنها ۲۲۵۱۵ کیلومتر کارکرد داشته و مالک آن مارینو پرفورمنس موتورز است. فروشنده میگوید که برخی ارتقاءهای RUF ازجمله گیربکس ۵ سرعت RUF، رینگها و اگزوز RUF بهطور اختصاص بر روی آن نصب است. البته قیمت آن کمی تند است: ۱۹۹،۰۰۰ دلار. ولی اگر با فروشنده چکوچانه بزنید ممکن است کمی تخفیف دهد!