طبق گفته پوجیا، استفاده از پکیج تیونینگ عملکرد «استیج 1 پلاس» برای آلفا رومئو 4C باعث میشود که سنتورین تنها در ۳/۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و همینطور، حداکثر سرعتی برابر ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. قدرت بیشتر ناشی از تنظیمات اضافی برای کامپیوتر موتور در کنار شیلنگهای جدید فشار توربو و خنککننده مانیفولد اگزوز است. پوجیا برای کاهش وزن و بهبود آئرودینامیک از یک اسپویلر جلوی فیبر کربنی در کنار یک دیفیوزز عقب و یک پنل سپر عقب استفاده کرده است. در همین حال، یک اسپویلر عقب نیز از جنس فیبرکربن میتواند در دسترس قرار میگیرد که گفته میشود نیروی رو به پایین ایجاد با کمک آن، حالت پایدارتری را برای سنتورین آلفا رومئو 4C در سرعتهای بالا ایجاد میکند.
همچنین سنتورین صاحب یک تنظیمات ویژه تعلیق کویلاور شده که با مشارکت KW توسعه داده شده است. بهعلاوه، چرخهای سفارشی OZ (به صورت ۱۸ اینچی در جلو و ۱۹ اینچی در عقب) نشانهای پوجیا و یک سیستم اگزوز ویژه عملکردی به آلفا رومئو 4C اضافه شدهاند. طبق گفته پوجیا، این سیستم تعلیق، سواری و هندلینگ به مراتب مناسبتری را برای خودرو به همراه دارد.
ادوارد پوجیا (Eduard Pogea)، مالک کمپانی در یک نشست خبری میگوید:
زمان زیادی برای آنالیز جزئی مدل استاندارد 4C از سال ۲۰۱۳ صرف کردهایم. به نظر من، همیشه فرصتهایی برای بهینهسازی یک خودرو وجود خواهد داشت.
البته این تجهیزات عملکرد اضافی باعث میشود که قیمت 4C به اندازه ۵۵ هزار و ۱۶۵ دلار جهش داشته باشد. چرخها به تنهایی قیمتی برابر ۴۰۰۰ دلار دارند و ضمن اینکه، هزینه سیستم تعلیق ۳ هزار دلار است. در هر حال، اگر به دنبال قدرت و چاشنی بیشتر در خودروی اسپورت جذاب ایتالیاییتان هستید، این میزان هزینه حتماً ارزشش را دارد. در همین حال، یک سطح پایینتر از تیونینگ پوجیا با عنوان استیج 1 قدرتی برابر ۲۸۹ اسببخار و گشتاوری برابر ۴۱۵ نیوتنمتر برای شما به همراه خواهد داشت.