اینفینیتی G37 کانورتیبل

بدون شک زیباترین و خیره‌کننده‌ترین محصول اینفینیتی را باید پنجمین استایل بدنه این شرکت برای اروپا، یعنی G37 کانورتیبل دانست . . .

 

 

Infiniti G37 Convertible

اینفینیتی G37 کانورتیبل از طراحی کامال جدیدی نسبت به G37 کوپه بهره می برد و بخش‌های مختلف آن موردارتقا و بهینه‌سازی قرار گرفته است.

تقویت بخش‌های مختلف ساختار بدنه و شاسی، بخش عقب پهن‌تر، کمک فنرهای تغییر یافته عقب و فضای داخلی منحصر به فردی که با تمرکز بر روی اتمسفر یک خودروی کانورتیبل طراحی شده و از امکاناتی همچون میله‌های محافظ در هنگام چپ شدن، پخش کننده باد و صندلی‌های مجهز به سیستم تهویه، سرمایشی و گرمایشی بهره می‌برد، تنها بخشی از تغییرات و ارتقاهایی است که در G37 کانورتیبل صورت گرفته است.

Infiniti G37 Convertible

اما در زیر کاپوت این کانورتیبل همانند کوپه‌اش، یک پیشرانه 3,7 لیتری V6 از سری پیشرانه‌های VQ نیسان/اینفینیتی مجهز به تکنولوژی VVEL یا سوپاپ های متغیر ورودی و خروجی، جای خوش کرده است که توانایی تولید 320 اسب بخار قدرت را دارد.

قدرت این پیشرانه بسته به انتخاب مشتری می تواند از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته الکترونیکی با اهرم های تعویض دنده منیزیومی از روی فرمان و یا یک جعبه دنده شش سرعته دستی با ضرایب تعویض نزدیک به هم، به چرخ های عقب منتقل شود.

Infiniti G37 Convertible

در داخل نیز اتمسفر گرمی کهبه صورت استاندارد از صندلی های چرم، سیستم فوق پیشرفته صوتی Bose برای هوای آزاد که به صورت خارق العاده‌ای صدای موسیقی را با توجه به صدای اطراف، موقعیت سقف و سرعت خودرو تنظیم می‌کند، سیستم تهویه مطبوع دو منطقهای تطبیق شونده که همانند سیستم صوتی با توجه به موقعیت سقف (منظور باز و یا بسته بودن سقف است) و سرعت خودرو، سرعت فن را تنظیم می کند، دوربین پارک عقب و صندلی های سفارشی که دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند، بهره می برد، مکمل طراحی خارجی متفاوت و جذاب آن نسبت به سایر محصولات اینفینیتی است.

Infiniti G37 Convertible

برای باز و یا بسته کردن سقف باید از دکمه ای که در کنسول میانی و پشت اهرم تعویض دنده قرار گرفته، استفاده کرد و باز و یا بسته شدن سقف خودرو نیز در حدود 30 ثانیه زمان نیاز دارد. عرض خودرو در حدود 28 میلی متر افزایش یافته، پهنای بخش عقب افزایش یافته و سیستم تعلیق عقب نیز مورد بازنگری و تغییر قرار گرفته است.

Infiniti G37 Convertible

در نمای جلو، کاپوتی با خطوط موجی شکل،جلو پنجره منحنی‌وار و چراغ های جلو Lشکل  بای‌زنون با چراغ های مه شکن داخلی دیده می‌شود. همچنین باله کرومی نصب شده بر روی درب صندوق عقب علاوه بر اینکه چراغ های بسیار پر نور ترمز کمکی را در خود جای داده، مجهز به یک دوربین کوچک نیز برای نمایش نمای عقب در هنگام پارک کردن است. بصورت استاندارد نیز دو رنگ ویژه و منحصر به فرد تحت عناوین Midnight Garnet و Pacific Sky قابل سفارش است.

Infiniti G37 Convertible

پانل تجهیزات متمرکز برای راحتی و کاربری راننده که از طراحی سنتی “دوموج” اینفینیتی برخوردار است، سیستم نورپردازی الکترولومینست با رنگ‌های سفید و بنفش روشن، نمایشگر اطلاعات کامپیوتری چند منظوره و ساعت آنالوگ اینفینیتی بهره می‌برد، فرمان چرم دولایه و دکمه‌های سیستم صوتی و کروز کنترل، از جمله مواردی است که فضای کابین خودرو را به شدت جذاب و اسپرت جلوه می‌دهد.

Infiniti G37 Convertible

صندلی های گرم و سرد شونده برقی راننده و سرنشین جلو، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع دو نطقه‌ای تطبیق شونده و سیستم صوتی فوق مدرن Bose از دیگر جزییات آن است.

Infiniti G37 Convertible

کمک های جلو از نوع جناغی دوبل هستند و کمک‌های عقب نیز از نوع چند اتصالی بوده که منفصل کننده فنرها و جذب کننده‌های ضربه‌اند. این طراحی باعث شده تا اصطکاک فنرها به کمترین حد خود برسد و همچنین فرمان‌پذیری و پایداری خودرو همانند سواری آن بسیار مناسب و ایده آل شود.

از جمله سیستم های موجود بر روی G37 کانورتیبل نیز می‌توان به سیستم فرمان حساس به سرعت، سیستم کنترل دینامیک پایداری خودرو که می‌توان آن را غیر فعال کرد، سیستم کنترل هرزگردی، ترمزهای دیسکی خنک شونده در هر چهار چرخ با ABS چهارکاناله و چهار سنسور ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ترمز کمکی و سیستم کروزکنترل هوشمند اینفینیتی با ترمز کمکی اشاره کرد.

Infiniti G37 Convertible

رینگ‌های G37 نیز به صورت استاندارد از نوع پنج پره آلیاژ آلومینیوم 18 اینچی با لالستیک‌های 50VR18/P225 در جلو و 45R18/P245 در عقب است که در صورت سفارش رینگهای 19 اینچی آلیاژ آلومینیوم ریخته‌گری شده نیز با همان ابعاد لالستیک‌ها قابل نصب است.

منبع : هفته نامه ایران خودرو

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...