این مدل اسپورت همانند مدل BRZ/FR-S (که منبع مالیاش از تویوتا و طراحیاش از سوبارو بود) با سرمایه پولیِ تویوتا و شاسی و پیشرانهی بامو توسعه مییابد. بعید نیست که چند مدتی پس از ورود به بازار نیز یک نسخه هایبرید با استفاده از تکنولوژی تویوتا متولد شود.
با توجه به شایعاتی که درباره پیشرانه 6 سیلندر خطی 500 اسببخاری سوپرای جدید شنیدهشده، به نظر میرسد برای قوای فنی از بلوک 4 سیلندر توربوشارژ و 6 سیلندر خطی توربوشارژ استفاده شود. البته این شاید تنها وجه اشتراکشان باشد چون در ظاهر و سبک طراحی کاملاً متفاوت خواهند بود. از طرفی دو خودروساز قصد دارند با اعمالی چون تراشیدن رقبای ناهمسان از ایجاد هرگونه رقابت بین دو خودرو جلوگیری کنند، بهطوریکه تویوتا برای پورشه 911 و مرسدس آامگ GT شاخوشانه میکشد و بامو سودای زمین زدن پورشه باکستر و مرسدس SLC را در سر میپروراند.