بامو M1 هامیج کانسپت
تنها با یک نگاه به این کانسپت شما میتوانید ببینید که بین این خودرو و i8 قرابتی معنوی وجود دارد. M1 هامیج کانسپت در سال 2008 و به عنوان جانشین معنوی M1 افسانهای (اولین سوپرکار بامو) معرفی شد. از M1 به عنوان یکی از بهترین سوپرکارهای پیشرانه وسط نام برده میشود. این کانسپت از پیشرانهی 6 سیلندر خطی 3.5 لیتری استفاده میکند و این پیشرانه در میانهی خودرو قرار گرفته و با نمایش آن به نبوغ مهندسان بامو بیشازپیش پی برده شد.
بامو 2002 هامیج کانسپت
2002 توربوی اصلی موردعلاقهی اکثر افراد است. این کانسپت هامیج هفتهی پیش رونمایی شده و در طراحی آن توجه ویژهای به 2002 توربوهای دههی 60 و 70 میلادی صورت گرفته است. خودرو سبک بوده و طراحی ساده و تأثیرگذاری دارد و ذات همیشگی یک بامو یعنی هندلینگ و دینامیک خوب را نشان میدهد.متأسفانه مشخصات این خودرو هنوز اعلام نشده است اما مطمئنا خودرو از توربو استفاده میکند.
بامو 3.0 CSL هامیج کانسپت
زمانی که برای اولین بار این کانسپت با رنگآمیزی زرد/طلایی معرفی شد، بسیاری از طرفداران بامو طراحی دوقطبی آن را دوست نداشتند. خودرو با گربهماهی آلمانی مقایسه میشد. خوشبختانه بامو نسخهی دیگری از این کانسپت را با رنگآمیزی خاص M و برخی جزئیات دیگر رونمایی کرد که بسیار بهتر بود. این کانسپت به CSL کوپهی دههی 70 اشاره دارد. CSL مخفف کلمات Coupé Sport Leichtbau به معنی کوپه، اسپورت، سبکوزن است.
بامو 328 هامیج کانسپت
این خودرو که از خودروهای مسابقهای موفق دههی 30 میلادی الهام گرفته در سال 2011 معرفی شده است. 328 اصلی در مسابقات مختلف موفقیتهای خوبی را به دست آورده و این کانسپت تلاش کرده تا با ساختار سبکوزن خود و طراحی رترو، این جادو را زنده نگه دارد.