معرفی سانگ یانگ رکستون جدید در سال 2017

مدیرعامل سانگ یانگ از معرفی نسل جدید شاسی‌بلند بزرگ خود در سال آینده خبر داده و گفته که نسل بعدی کوراندو نیز از پلتفرم تیوولی استفاده خواهد کرد و از قوای محرکه‌ی الکتریکی نیز سود خواهد برد.   
SsangYong 05

سانگ یانگ در طی سال‌های آتی خونی تازه در رگ‌های شاسی بلندهای خود تزریق خواهد کرد. اولین مدلی که عرضه خواهد شد رکستون جدید خواهد بود و پس از آن نیز شاهد ارائه‌ی کوراندوی جدید و برای رقابت با نیسان قشقایی خواهیم بود.

SsangYong 01
مدیرعامل کمپانی ادعا می‌کند که رکستون جدید بر پایه‌ی کانسپت Y400 خواهد بود، مدلی که نشان‌دهنده‌ی زبان طراحی سانگ یانگ است. نمایش عمومی این خودرو در اواسط سال 2017 و فروش آن نیز از اواخر همین سال خواهد بود.

SsangYong 02
مدیرعامل سانگ یانگ اظهار می‌دارد که رکستون به بخش‌های بالای بازار راه خواهد یافت و تکنولوژی و مطلوبیت این خودرو از عوامل کلیدی بهبود آن خواهند بود. Choi می‌گوید:

به عنوان نتیجه‌ی این بهبودها قیمت افزایش خواهد یافت اما این خودرو بسیار رقابتی خواهد بود.

جزئیات مربوط به رکستون جدید هنوز نامعلوم هستند اما Choi تائید می‌کند که سانگ یانگ در حال توسعه‌ی پیشرانه‌ی بنزینی توربو GDI با حجم 2 لیتری است که با کمک و سرمایه‌گذاری کمپانی مادر یعنی ماهیندرا صورت می‌پذیرد.

SsangYong 03
مدیرعامل کمپانی همچنین تائید می‌کند که نسل جدید کوراندو در سال 2018 پدیدار خواهد شد. این خودرو در حال حاضر با کد C300 شناخته می‌شود. برخلاف نسل حاضر، نسل بعدی کوراندو از پلتفرم کاملاً متفاوتی استفاده خواهد کرد که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی پلتفرم تیوولی است. استفاده از پلتفرم تیوولی برای کاهش هزینه‌های تولید و مزایای مربوط به کیفیت صورت می‌گیرد.

SsangYong 05
Choi ادعا می‌کند که C300 جدید نمایی بسیار شبیه به کانسپت SIV2 معرفی شده در موتورشو ژنو 2016 خواهد داشت. همانند رکستون، کوراندو نیز با افزایش قیمت در نسل جدید مواجه خواهد شد اما کمپانی قوای محرکه‌ی کاملاً الکتریکی را نیز در دستور کار دارد. C300 همچنین پیشرانه‌ی بنزینی 1.5 لیتری توربو را نیز دریافت خواهد کرد.


همچنین انتظار می‌رود که جایگزینی برای پیکاپ کوراندو اسپورت نیز ارائه شود اما این سورپرایزی آتی برای این برند خواهد بود. Choi ادعا می‌کند که:

می‌توانم با اطمینان بگویم که سانگ یانگ در 5 سال آینده نسبت به جایگاهی که الآن دارد غیرقابل تشخیص خواهد بود.

سانگ یانگ حتی برنامه دارد تا در 5 سال آینده به بازار آمریکا نیز نفوذ کند اما نامی جدید برای این برند می‌تواند در رقابت با بزرگان کمک کند.

تغییر نام آسان نخواهد بود اما ما به لزوم انجام چنین تغییراتی اذعان داریم.

 

منبع: autoexpress و سایت پدال

نویسنده : شاهین احمدزاده

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...