Gareth Dunsmore میگوید:
هرچقدر که به سال 2020 نزدیک میشویم، شما حرکات بزرگتری را به سوی خودروهای الکتریکی مشاهده میکنید. دولتها شروع به حمایت از چنین حرکتهایی بهسوی اهداف تغییرات آب و هوایی کردهاند و برای رسیدن به آن نقطه تغییر جهت عظیمی بهطرف وسایل نقلیهی الکتریکی نیاز است.
نیسان معتقد است که عرضهی مدلهای کانسپتی چون BladeGlider به تغییر برداشتها نسبت به خودروهای اسپورت الکتریکی کمک خواهد کرد و کمپانی میتواند در سالهای آینده خودروهای متنوع و بیشتری را عرضه کند.
پیش از آنکه چنین مدلی روی خط تولید ظاهر شود نیسان نسل R36 GT-R را عرضه خواهد کرد. احتمال اینکه این خودرو قوای محرکهی هیبریدی متشکل از پیشرانهی مدل ناموفق LMP1 و پیشرانه الکتریکی تنظیم شده توسط ویلیامز داشته باشد بیشتر از مدلی کاملاً الکتریکی است.
منبع: autocar و سایت پدال