برای طراحی و ساخت EB110 یک مرکز جدید در مودنای ایتالیا ساخته شد و طراحی آن توسط طراحان سابق لامبورگینی یعنی «پائولو استانزانی» و «مارچلو گاندینی» انجام گرفته بود یعنی کسانی که خودروهایی چون لامبورگینی میورا و کانتاش را طراحی کرده بودند. بدین ترتیب سرانجام EB110 بهعنوان اولین محصول دوران جدید بوگاتی در تاریخ 15 سپتامبر سال 1994 رونمایی شد یعنی دقیقاً 110 سال پس از تولد «اتوره بوگاتی». رومانو آرتیولی با معرفی این خودرو تنها قصد احیای بوگاتی را نداشت بلکه روح عملکرد افسانهای این برند را هم در EB110 ارائه کرده بود.
اما از بوگاتی EB110 GT از سال 1991 تا 1995 تنها 139 دستگاه ساخته شد و سپس بوگاتیِ احیاءشده، ورشکست شد. یکی از مهمترین مالکان این محصول بوگاتی، مایکل شوماخر بود. بااینحال در حال حاضر ویرون و بهتازگی شیرون بیشتر بازار بوگاتی را در اختیار دارند و EB110 GT در حال تبدیلشدن به مدلی نادر است. حالا یک دستگاه از این سوپراسپرت فرانسوی در تاریخ 25 نوامبر در Duemila Ruote میلان ایتالیا همزمان با نمایشگاه خودروهای اسپرت و کلاسیک «AutoClassica» به حراج گذاشته میشود.
اطلاعات بسیار کمی از این خودروی بسیار زیبا ارائه شده است اما میدانیم که این سوپراسپرت مجهز به یک پیشرانهٔ 3.5 لیتری V12 با چهار توربوشارژر است. مدلی که به حراج گذاشته شده است از نوع EB110 GT است که 552 اسب بخار قدرت دارد و در کمتر از 3 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت میرسد. البته مدل قویتری از این خودرو هم با نام EB110 SS ساخته شد که 611 اسب بخار قدرت داشت.
قیمت این EB110 GT به حراج گذاشته شده هنوز اعلام نشده است اما بههیچعنوان انتظار نداریم که قیمت ارزانی داشته باشد چراکه نمونههای قبلی EB110 در حراجیها با قیمتهایی بیش از 600 هزار دلار فروخته شدهاند.