زمانی که بامو برای اولین بار از این خودرو رونمایی کرده مردم آن را زشت، جعبهای و… نامیدند. باید اذعان کرد که i3 کمی متفاوتتر از ساختههای قبلی این شرکت بوده است. هرچند بنا به تأکید چندین و چندبارهی مسئولان بامو، این خودرو برای یک دلیل ساخته شد: توسعه به منظور تبدیل شدن به یک خودروی شهری کاملاً الکتریکی.
بنابراین i3 باید حداقل 4 نفر را به راحتی داخل کابین جای دهد و به حد کافی نیز جمعوجور باشد پس با این مشخصه برای یافتن جای پارک به دردسر نخواهید افتاد. جدای از این موارد، این حقیقت که کمپانی چینی طراحی این خودرو را کپی کرده شاید در ابتدا همانند پاشیدن نمک به زخم به نظر برسد اما در واقع تائید کنندهی آن است که i3 تبدیل به یک نماد شده و فوراً به مردم میگوید که این یک خودروی الکتریکی ممتاز است.
Yema B11 زشت است و هیچ شکی دراینباره وجود ندارد. درحالیکه این خودرو نکات زیادی را از طرح اصلی کپی کرده اما برخی انحناهای طراحی در B11 وجود دارند که شاید در نگاه اول نباید آنجا باشند؛ و درحالیکه میتوان ظاهر خودرو را به آسانی کپی کرد اما این شرکت چینی قطعاً فاقد تکنولوژیای است که بتواند همهچیز را کپی نماید؛ بنابراین انتظار نداشته باشید که شاسی فیبرکربنی اینجا بکار برده شده باشد یا همان باتری/پیشرانه الکتریکی موجود در i3 را اینجا ببینید. Yema B11 از پیشرانه الکتریکی 41.5 اسب بخاری به همراه واحد احتراق داخلی 1 لیتری با قدرت 68 اسب بخار سود میبرد. خروجی کلی این سیستم هنوز معلوم نیست ولی انتظار میرود که این خودرو در نیمه دوم سال 2017 به نمایندگیها برسد.