این گفتهها در تناقض با خبرهای پیشینی هستند که تولید این مدلها را رد میکردند؛ اگرچه که معنی سخنمان این نیست که مدلهای یاد شده چراغ سبز برای تولید را دریافت کردهاند. معاون برنامهریزی تولید رنو نیز به همین نکته اشاره کرده است.
شاسیبلند رنو اسپورت؟ چرا که نه؟ شاسی بلندها در این بخش بازار خواهان زیادی دارند. ما برخی پروتوتایپ ها را ساختهایم و در مورد شاسی بلندها شکی نداریم که کارمان صحیح است. به رقبا نگاهی بیندازید، بسیاری از آنها همین کار را انجام میدهند؛ بنابراین این کار برای کپچر و نیسان جوک نیز صحیح خواهد بود و با استقبال مواجه خواهد شد.
هنگامی که دربارهی امکان توسعهی شاسیبلند رنواسپورت از او پرسیده شد Ancelin اذعان کرد که دنبال همکاریهایی با نیسمو است.
اگر در نهایت رنو تصمیم بگیرد که کپچر RS تولید شود، انتظار میرود که این کراس اوور ساب کامپکت دارای کیت بدنهی گیرا، رینگهای بزرگتر، سیستم تعلیق بازتنظیم شده و احتمالاً همان پیشرانهی 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی نیسان جوک نیسمو باشد چرا که هر دو خودرو معماری یکسانی دارند. در مورد کجار RS نیز میتوان انتظار داشت که بهبودهای ظاهری به همراه ارتقای شاسی در دستور کار رنواسپورت قرار گیرد اما مشخص نیست که کدام پیشرانه میتواند در این خودرو نصب شود.
توضیح: رندرها به X-Tomi تعلق دارند.
منبع: carscoops و سایت پدال
نویسنده : شاهین احمدزاده