به نظر میرسد این مدل در حال آماده شدن برای رونمایی رسمی در نمایشگاه گوآنگژو بوده و عمداً یا سهواً مقابل لنز دوربین عکاسان قرار گرفته است.
برخلاف آنچه که شاید عموم مردم تصور کنند، نمای ظاهری شباهت زیادی به برادر هاچبک ندارد و بهرهگیری از مواردی چون چراغهای تازه جلو و عقب باعث شده شخصیت جداگانهای نسبت به آن داشته باشد.
فضای داخل اتاق اما آشنا مینماید. همان خط و مشی کنونی موجود در سایر مدلها در ابعادی کوچک گنجانده شده است. خطوط نارنجی روشن روی دربها و زیر کنسول جلو خبر از نورپردازی ویژهای میدهند که پیش از این وجود نداشت. شکل دربازکنها نیز با نسخه هاچبک فرق میکند.
سری 1 سدان هنگام ورود به بازار (فقط بازار چین) در سه ماهه نخست سال 2017 حداقل سه گونه با پیشرانههای متفاوت خواهد داشت: 118i با پیشرانه 1.5 لیتری سه سیلندر توربو 136 اسب بخاری؛ 120i با پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر 192 اسب بخاری؛ 125i با همان پیشرانه 2 لیتری و خروجی 231 اسب بخار.