مدیرعامل سایپا: هیچ خودرویی توان رقابت با پراید را ندارد!

چند روز پیش بود که خبری از سوی مشاور عالی وزیر صنعت مبنی بر توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال انتشار یافت؛ اما به چند روز نکشید که وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر توقف تولید این دو خودرو که پرفروش‌ترین خودروهای بازار ایران هستند را فوراً تکذیب کرد 

untitled

تا مردم را از نگرانی و ناراحتی توقف تولید آن‌ها درآورد! حال پس‌ازاین تکذیبیهٔ فوری و خبر خوشی (!) که وزارت صنعت اعلام کرد، مدیرعامل سایپا «مهدی جمالی» در اظهارنظری فوق‌العاده عجیب بیان داشته است:

هیچ خودرویی توان رقابت با پراید ازلحاظ قیمت و کیفیت ندارد. اگر کشوری خودرویی با قیمت و کیفیت پراید تولید کند، ما از این محصول برای عرضه به بازار داخل استقبال می‌کنیم.

pride
بنابراین باید بسیار شادمان باشیم که در حال تولید خودرویی بدون رقیب در دنیا هستیم! گویا مدیرعامل محترم سایپا از تحولات روز صنعت خودروسازی و همین‌طور خودروهای ارزان‌قیمت مدرنی که در کشورهای مختلف دنیا تولید می‌شوند بی‌خبر است چراکه در حال حاضر حتی با 6 هزار دلار (معادل دلاری قیمت پراید) خودروهای بسیار جدیدتر، ایمن‌تر و مجهزتری از پراید در دیگر کشورها می‌توان خرید.

untitled

saipa-131-2014-01

به همین بهانه به‌زودی مطالبی با عنوان اینکه «در دیگر کشورهای دنیا با پول پراید چه خودروهایی می‌توان خرید» را برای شما مخاطبان عزیز پدال آماده خواهم کرد تا بفهمیم اظهارات مدیرعامل سایپا چقدر به واقعیت نزدیک است.

saipa-132-2014-02

 
 
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...