فولکسواگن و سوبارو هر دو دارای روکشهای فلزی و پلاستیکی بدنه هستند که موجب ارائهٔ طراحی شبه کراساوور در آنها شده است. البته این نما در فولکسواگن به لطف پوششهای پلاستیکی اطراف قوس گلگیرها بیشتر است. همچنین اوتبک از ریلهای سقف پلاستیکی ضخیم استفاده میکند که به همین دلیل در نمای جانبی خصوصاً در مقایسه با ریلهای فلزی ظریفتر گلف، کمی ارزانقیمتتر به نظر میرسد. علاوه بر این، آلترک از روکشهای فلزی بیشتری در بخش جلویی، زیر رکابهای جانبی و زیر سپر عقب بهره میبرد.
مقایسهٔ تصویری میان فولکسواگن گلف آلترک و سوبارو اوتبک
فولکسواگن گلف آلترک بهتازگی وارد رقابت در بخش کراس استیشنها شده است اما رقبای چندان زیادی را روبروی خود نمیبیند. بااینحال رقیب مستقیم گلف آلترک، سوبارو اوتبک است (هرچند که میتوان سوبارو XV را هم رقیب آلترک دانست)؛ بنابراین در این مطلب قصد داریم فولکسواگن گلف آلترک و سوبارو اوتبک را ازلحاظ طراحی با یکدیگر مقایسه کنیم.
Volkswagen Golf Alltrack TSI 4Motion | Subaru Outback 2.5i Limited | |
قیمت پایه | 28384 | 26019 |
موتور | 1.8 توربو | 2.5 لیتری |
قدرت | 170 اسب بخار | 175 |
شتاب صفر تا 96 | 7.4 | 9.5 |
گیربکس | 6 سرعته خودکار دوکلاچه | خودکار CVT |
فضای بار (فوت مکعب) | 30/67 | 36/73 |
مصرف سوخت سیکل ترکیبی | 9.4 لیتر | 8.4 لیتر |
منبع: Motortrend