معرفی مینی‌ون تمام الکتریکی کرایسلر پورتال کانسپت

chrysler-portal-concept

 

chrysler-portal-concept-03
در میان جذاب‌ترین عناصر طراحی خودرو می‌توان به درب‌های بزرگ لغزشی اشاره کرد. به علاوه این خودرو نمای جلوی جذاب با چراغ‌های LED داشته و حفره‌های کوچک زیاد قرار گرفته روی سپر به عنوان جلوپنجره‌ای مصنوعی عمل می‌کنند.

chrysler-portal-concept-02
داخل کابین شاهد صندلی‌هایی هستیم که روی ریل قرار گرفته‌اند و همین مسئله اجازه‌ی جابجایی یا تاشدن آسان را می‌دهد. همچنین صفحه‌نمایش LCD وجود دارد که در پهنای داشبورد کشیده شده و البته صفحه لمسی بزرگی نیز در کنسول مرکزی قرار دارد. همچنین غربیلک فرمان منحصربه‌فرد و حداقل 10 جایگاه داک برای قرار دادن گوشی‌های موبایل در کابین دیده می‌شوند.

chrysler-portal-concept-01

Chrysler Portal Concept Interior
کرایسلر پورتال کانسپت توانایی رانندگی خودکار سطح 3 را دارد به این معنی که مینی ون الکتریکی می‌تواند در بزرگراه و به‌صورت خودکار رانندگی کند. این خودرو از تکنولوژی‌های تشخیص چهره و بیومتریک صدا بهره می‌برد.

Chrysler Portal Concept Exterior
Chrysler Portal Concept Exterior

این خودرو از مجموعه باتری 100 کیلووات ساعتی جای گرفته در کف سود برده و محدوده‌ی حرکتی آن بیش از 400 کیلومتر است. این نیرو منحصراً از طریق پیشرانه الکتریکی به چرخ‌های جلو فرستاده می‌شود. کرایسلر می‌گوید که مجموعه‌ی باتری را با استفاده از شارژر سریع 350 کیلوواتی می‌توان در کمتر از 20 دقیقه تا محدوده حرکتی 240 کیلومتری شارژ کرد.

Chrysler Portal Concept Exterior

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...