این خودرو که اکنون 86 نامیده میشود همانند 5 سال پیش تأکید دوبارهای روی دینامیک رانندگی دارد. مهندسان تویوتا این خودرو را برای مدل سال جاری بهبود بخشیده و پکیج جدیدی را به آن اضافه کردهاند.
چشمگیرترین تغییر تولید مدل 860 Special Edition است که بالاترین مدل تویوتا 86 به شمار میرود. در بخش بیرونی شاهد اسپویلر عقب منحصربهفرد، رینگهای 17 اینچی، آینههای جانبی گرم شونده و مه شکنهای LED هستیم.
860 Special Edition در دو رنگ ارائه میشود: سفید Halo و نارنجی سوپرنووا. این رنگ نارنجی با نوارهایی مشکیرنگ تکمیل میگردد. تنها 860 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.
با قدم گذاشتن به داخل کابین خود را روی صندلیهای گرم شوندهای خواهید یافت که روکش چرمی مشکی یا دوختهای نارنجی دارند. این دوخت و پوشش را میتوان در ترمزدستی و غربیلک فرمان نیز دید.
نسخههای معمولی تویوتا 86 فاقد این تجهیزات هستند اما کل مدلها برای مدل سال 2017 بهبود یافتهاند.
سیستم تعلیق مدلهای 2017 در جلو اندکی سفتتر و در عقب نرمتر شده است. طبق گفتههای تتسویا تادا، مهندس ارشد تویوتا 86 و رئیس بخش توسعه مسابقات گازو، این تغییرات به افزایش کشش خودرو کمک میکند.
علاوه بر این اصلاحات، ساختار تویوتا 86 در نواحی استراتژیک نیز سفتتر شده است. اگر گیربکس دستی را انتخاب کنید خروجی خودرو 5 اسب بخار افزایش مییابد و نهایتاً به 205 اسب بخار میرسد. گشتاور خودرو نیز افزایش یافته اما این تنها در مدلهای مجهز به گیربکس دستی است.
این افزایش قدرت از کجا ناشی میشود؟ تادا میگوید: “نقطه اصلی سیستم اگزوز است.”
نهایتاً، تمامی تویوتا 86 ها که به گیربکس دستی مجهز هستند از کیفیت تعویض دندهی بهتری برخوردار هستند. تادا میگوید دندهها نرمتر تعویض شده و سنکرونیزه ی آنها طراحی جدیدی دارد. به علاوه از روان کننده جدیدی استفاده شده است.