این خودروهای ارزانتر میتوانند حتی از خودروسازان ناشناخته نیز باشند. همین امر باعث شده تا مسئولین اوپل به فکر بیفتند و برای آینده، طرح و برنامه ایجاد کنند.
بر این اساس، سران اوپل که واکسهال نیز جزو آن است، امیدوار هستند که تا سال ۲۰۲۲ بتوانند ۸ درصد بازار خودروی قاره اروپا را از آنِ خود کنند. در این میان، «قاره»، کشورهای روسیه و ترکیه را نیز شامل میشود. این هدف مخصوصاً برای کشور آلمان، ۱۰ درصد است.
در این برنامه، حداقل ۲۷ مدل خودروی جدید و با ۱۷ ورژن موتور جدید تا قبل از ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد. بنابراین، مدلهای جدید، از الآن چهار سال فرصت دارند تا اهداف اوپل را تکمیل کنند. این اطلاعات رسماً توسط کارل توماس نئومن، مدیرعامل اوپل منتقل شده است:
در ماههای گذشته، تیم مدیریتی اوپل در حال کار بر روی برنامه پیشرفت خودروسازی و هدفگذاری برای ۲۰۲۲ بودهاند. نتایج این تلاشها برای برای طرحریزی این اهداف استراتژیک، امروز منتشر میشود. ما در حال حاضر، برای اجرای قدم به قدم این برنامه، مقدمات را فراهم کردهایم. در این زمینه، از حمایت کامل کمپانی مادر، یعنی جنرالموتورز، برخورداریم.
البته پیش از این موضوع، اوپل نیاز دارد تا دوباره به سودآوری برسد. گفته میشود این امر بعد از سال ۲۰۱۵ اتفاق خواهد افتاد.