در داخل کابین هم صندلیهای ریکارو با پهلوهای نگهدارنده اسپرت، فرمان اسپرت با قسمت تخت پایین آن و روکش چرم، یک دکمه با عنوان OPC، پدالهای اسپرت آلومینیومی، جلب توجه میکنند.
در مقایسه با نسل قبلی، همچنان موتور 1.6 لیتری از سری اکوتک در قلب این خودرو میتپد اما توان این پیشرانه توربو با 15 اسب بخار افزایش به 204 اسب بخار رسیده است. گشتاور آن نیز 245 نیوتن متر است که در دور موتور 1900 تا 5800 دور در دقیقه در دسترس است. البته بیشینه گشتاور در حالت اوربوست به 280 نیوتن متر نیز میرسد.
انتقال نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخهای جلو صورت میگیرد. شتاب صفر تا صد کورسای OPC به 6.8 ثانیه میرسد و نهایت سرعتان نیز به 230 کیلومتر بر ساعت محدود میگردد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.5 لیتر در صد کیلومتر و میزان آلاینده تولیدیان نیز 174 گرم CO2 در هر کیلومتر میباشد.
اوپل کورسای OPC از یک شاسی اسپرت با فناوری فرکانس انتخابی میرایی (FSD) به منظور تطابق و تعادل بین ویژگیهای اسپرت خودرو با آسایش و راحتی، سود میبرد. سیستم تعلیق آن با کاهش 10 میلیمتری ارتفاع نسبت به مدلهای استاندارد کورسا همراه با فرمان بهینه شده، عملکردی دقیقتر و سریعتر دارند. سیستم ترمز نیز با دیسکهای بزرگتر، توانایی بهتری از خود نشان میدهند.
برای مشتریانی که به دنبال عملکرد بالاتری هستند، یک پکیج شامل قفل دیفرانسیل مکانیکی، چرخهای 18 اینچی با تایرهای میشلن و تنظیمات اسپرتی بیشتر شاسی همراه با دیسکهای ترمز 330 میلیمتری برمبو در چرخهای جلو قابل سفارش میباشد.