بنتلی 9 درصد در فروش خود نسبت به سال 2013، رشد داشته است. عمدهٔ فروش این شرکت در مدلهای جدید کانتیننتال GT V8 S و GT Speed کوپه و کانورتیبل و همچنین مدل فلایینگ اسپور V8 بوده است.
افزایش تقاضا، بیشتر در بازارهای آمریکای شمالی، چین، اروپا و خاورمیانه بوده و نهایتاً آمریکا با اختصاص 29 درصد از کل فروش بنتلی، رتبه نخست بازار این شرکت را از آن خود نموده است. بنتلی همچنین در چین 2670 دستگاه فروش داشته اما در کل اروپا تنها 1539 دستگاه از خودروهای خود را توانسته عرضه نماید. این نشان میدهد که 87 درصد از تولیدات این شرکت در بازارهای خارج از اروپا صادر شدهاند. بنتلی مولسان در خاورمیانه از بیشترین تقاضا برخوردار بود. در نهایت در ژاپن نیز 306 دستگاه از این برند به فروش رسید.