تجدیدنظر در مدل GT با تغییر هواکشهای سپر و تهاجمیتر شدن طرح آن، جلوپنجره مشبک کوچکتر و گلگیرهای متورمتر همراه با منافذ خروج هوا روی آنها، شروع میشود. درب صندوق تغییر کرده و سپر عقب عریض تر شده است. تزئینات کرومی نیز بیشتر از قبل به چشم میخورند. یک دیفیوزر منحصربهفرد نیز برای زیر سپر عقب درنظر گرفته شده است. چرخهای 20 و 21 اینچی و سه رنگ جدید آبی مارلین، طلایی شتری و آبی روشن نیز از دیگر موارد قابل ذکر میباشند.
در داخل کانتیننتال GT از یک الگوی جدید موازی برای دوخت استفاده شده است. طراحی فرمان ارگونومیکتر شده و شیفترهای تعویض دنده بزرگتر شدهاند. گرافیک صفحه نمایش نیز بهبود یافته و تریم فلزی داخلی همراه با روشنایی داخلی LED بهروز شدهاند. یک محفظه پنهان در بین صندلیهای عقب برای شارژ دستگاههای الکترونیکی نظیر موبایل و تبلت قرار داده شده است.
فلای اسپور نیز از روکشهای جدید آلکانترا در داخل کابین و چرم نرمتر نیمه آنیلین برای روکش داخلی سود میبرد. مدل W12 با چند ارتقای فنی همراه بوده و پیشرانه 6.0 لیتری آن با کمک توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 590 اسب بخار قدرت و 720 نیوتن متر گشتاور است که نسبت به قبل، 15 اسب بخار و 20 نیوتن متر، رشد یافته است. این پیشرانه برای اولین بار از تکنولوژی حجم متغیر موتور استفاده میکند که میتواند در شرایط غیر ضروری،6 سیلندران را از مدار خارج نماید. بدین ترتیب، این خودروی لوکس سنگینوزن با وجود موتور 12 سیلندر، مصرف سوختی 14.1 لیتری در هر صد کیلومتر دارد و آلایندگی آن نیز در هر کیلومتر به 329 گرم گاز CO2 میرسد.
فلایینگ اسپور 8 سیلندر با چرخهای جدید شش پره 20 اینچی و مدل 12 سیلندر با چرخهای 21 اینچی 8 پره ارائه میشوند. تغییرات داخلی و تجهیزات افزوده شده به این مدل هم همانند کانتیننتال GT است اما الگوی دوخت کابین به فرم الماسی شکل میباشد.