در نتیجه، SRT وایپر را با نشان دوج خواهیم دید و مدلهای SRT که در حال حاضر، خارج از حوزه برند دوج قرار دارند مانند کرایسلر 300 SRT و جیپ گرند چروکی SRT، احتمالاً ادامه نخواهند یافت. مدیر عامل کنونی دوج، تیم کونیسکیس مسئول این ادغام خواهد بود و این در حالی است که رالف گیلس، رئیس SRT به عنوان سرپرست بخش طراحی و موتوراسپورت ادامه خواهد داد. مدیر عامل گروه فیات کرایسلر، سرجیو مارچیونه در کنفرانس خبری میگوید:
میخواهم از رالف به خاطر خدماتش به برند SRT تشکر کنم. SRT تحت رهبری رالف خط تولیدش را به خودروهایی با امکانات بیشتر گسترش داد و جوایز و افتخارات بسیاری را در صنعت خودرو از آنِ خود کرد.
دوج، جایگاه خودش را به عنوان برند اصلی گروه فیات کرایسلر از دست میدهد. این جایگاه توسط برند «کرایسلر» ادامه داده میشود و دوج تبدیل به یک برند ویژه برای خودروهای اسپورتی با مدلهایی قدرتمند و کراساورهایی با عملکرد بالا میشود. در ادامه، جدول زمانی تغییرات برند دوج را تا سال ۲۰۱۸ مرور میکنیم.
2015: گرند کاروان و اونجر از خط تولید کنار میروند. مدلهای چلنجر، چارجر و وایپر بهروزرسانی میشوند. این شامل سورپرشارژر برای چلنجر و چارچر SRT نیز میشود. مدل دورانگو تغییری به خود نخواهد دید.
۲۰۱۶: دارت دارای طراحی جدیدی میشود و یک SRT جدید با دیفرانسیل تمامچرخ متحرک و توربو عرضه خواهد شد.
۲۰۱۷: ادامه استفاده از دیفرانسیل تمامچرخ و موتور توربو در SRTهای جدید.
۲۰۱۸: در کنار ورژنهای جدید چلنجر و چارجر، یک هاچبک کامپکت نیز ارائه خواهد شد.