اصلاحات این خودرو از نمای بیرونی خودرو شروع شد که این استودیوی بلغارستانی رینگهای 17 اینچ معمولی این خودرو را با رینگهای 20 اینچی مشکی جدید جایگزین و چراغهای LED، چراغهای مه شکن و چراغهای راهنمای عقب را همراه با دستگیرههای درب از جنس کروم، جلو پنجره، آینه و درب باک جدید را به خودرو اضافه کرد.
تکنسینهای ویلنِر بیشتر زمان خود را صرف طراحی داخلی خودرو نموده و فضای کابین آن را با استفاده از چرم و آلکانتارا برای روکش صندلیها، دربها، دستهی فرمان و سطوح داشبورد به ترکیبی از دو رنگ مشکی و قرمز در آوردند. آنها همچنین بخشهای فلزی سقف را به رنگ مشک رنگ آمیزی کرده و جزئیاتی از جنس کروم به دربها، دستهی فرمان و خروجیهای هوا در روب داشبورد اضافه نمودند.
پس از پایان کارهای طراحی، مهندسین استودیو خروجی نرم افزار موتور 2.8 لیتری دیزل آن را از 197 اسب بخار نیرو و 460 نیوتون بر متر گشتاور به 257 اسب بخار و 558 نیوتون بر متر افزایش دادند.