کار روی این سدان لوکس، از بیرون بدنه آغاز میشود. جایی که ورودیهای هوای سپرها بزرگتر شده و چراغهای روزتاب را نیز دربر دارند. باله زیر سپر کربنی و درب کاپوت نیز از جنس فیبر کربن ساخته شدهاند. در دو سوی بدنه نیز اسکرت یا دامنههای جانبی در زیر درها قرار داده شده و در عقب نیز زیر سپر، و خروجیهای اگزوز ذوزنقه ای شکل و یک اسپویلر ظریف لبه ای، تغییرات را مشاهده میکند.
چرخهای آلیاژی یک تکه منصوری با ابعاد بسیار بزرگ 22 اینچی که در جلو 265/35 و در عقب 295/30 و پوشیده با تایر Vredestein نیز با طراحی خاص خود جلب توجه میکنند.
در زیر کاپوت، همان موتور 12 سیلندر V شکل 6.6 لیتری توربو را خواهید یافت. اما خروجی آن از 570 اسب بخار و 780 نیوتن متر به رقم 652 اسب بخار و 1050 نیوتن متر رسیده است. سیستم جدید اگزوز با خروجیهای زیبای استیل ضد زنگ و تغییرات در کنترل الکترونیکی موتور در این افزایش سهم داشتهاند.
اکنون شتاب صفر تا صد این شبح پرتوان و غولپیکر به 4.3 ثانیه رسیده و بیشینه سرعت نیز به 280 کیلومتر بر ساعت میرسد.
در داخل کابین هم طیف گسترده ای از بهترین مواد از جنس چوب، چرم، آلومینیوم، فیبرکربن و آلکانترا خودنمایی میکند.