ماروتی سوزوکی، که زمانی بیش از 50 درصد فروش خودروهای خارجی در بازار هندوستان یا حدوداً 1.5 میلیون دستگاه از خودروهای فروخته شده را به خود اختصاص میداد، سال گذشته با فعالیت بیشتر سایر برندهای خارجی، سهم آن از میزان فروش بازار خودروی این کشور به 43 درصد کاهش پیدا کرد.
خودروی سدان کامپکت سیاز در واقع پیش نمایشی از محصولات آیندهی سوزوکی ماروتی میباشد که به منظور بهبود میزان فروش آنها در این کشور به زودی وارد بازار خواهند شد.
کنیچی آیوکاوا، مدیرعامل شرکت ماروتی سوزوکی هندوستان در مصاحبه با India Times میگوید: SX4 S-Cross و سیاز مدلهایی هستند که به کمک آنها دامنهی محصولاتمان را در آینده گسترش خواهیم داد.
نویسنده : آرش نهندیان فرد