بعد از بازنشستگی اجباری ویتارا، این فیس لیفت را باید آخرین نسخه تولیدی از نسل سوم این کراس اور جمع و جور دانست. همانطور که در زمان انتشار تیزر اولیه این خودرو نیز اشاره شد، مدل 2015 ویتارا ظاهری مدرن تر از همیشه دارد چراکه از یک طرف هم به سبک و سیاق مفهومی i-V4 طراحی شده و از طرف دیگر هم تریم های کرومی بدنه (به ویژه در جلوپنجره) آن بیشتر شده و همچنین LEDهای روز در سپر جلو بکار رفته اند.
سوزوکی برای مدل 2015 ویتارا از پیشرانه های جدید M16 (بنزینی) و D16AA (دیزلی) بهره گرفته؛ یعنی یک انجین 1.6 لیتری که در هردو مدل 120 اسب قدرت دارد با این تفاوت که گشتاور آن در مدل بنزینی 156 نیوتن متر بوده اما در مدل دیزلی این عدد به 320 نیوتن متر هم می رسد.
برای مدل بنزینی از گیربکس 5 سرعته دستی (6 سرعته اتومات سفارشی) و برای مدل دیزلی از 6 سرعته دستی استفاده شده؛ همچنین سیستم محرکه ویتارا بصورت استاندارد از نوع دیفرانسیل جلو بوده اما با این حال مشتریان می توانند از سیستم چهارچرخ محرک ALLGRIP که از کراس اور SX4 گرفته شده نیز بصورت سفارشی استفاده کنند.