چراغهای ساده LED جلو در میان جلوپنجره مشبک مشکی رنگ، درب کاپوت مشابه مدل ویتارا، سقف گنبدی شکل و ستون C پهن با شیارهای روی آن، ترکیبی مینی مالیستی و البته نسبتاً خوشایند را ایجاد کردهاند. فرم کلی بدنه، جعبه مانند است و تنها با مشکی نمودن ستونهای A و B آن، نمایی از یک سقف شناور ایجاد شده است. بعلاوه چرخهای 18 اینچی هم کمی جلوه بصری خودرو را بهبود داده و در مسیرهای ناهموار نیز به کمک آن میآیند.
برای خلق خودرویی مقرونبهصرفه، سوزوکی به سراغ پیشرانه ای هیبریدی رفته است. یک موتور 1.2 لیتری بنزینی در یک سیستم هیبریدی خفیف که در آن، یک موتور الکتریکی بهعنوان ژنراتور استارت یکپارچه (ISG) به کار رفته است و از باتری لیتیوم یون و نیروی احیا شده ترمزها بهره میبرد، نیروبخش این خودرو میباشد. این نیرو هم به همه چرخها ارسال میگردد که باعث بهبود عملکرد آن در مسیرهای لغزنده و خارج از جاده میشود. البته از عملکرد و قوای تولیدی این پیشرانه هنوز اطلاعاتی رسمی در دست نیست.
سوزوکی iM-4 کانسپت دارای طولی 3.69 متری، عرضی با اندازه 1.71 و ارتفاعی 1.56 متری است. فاصله بین دو محور آن نیز 2.44 متر میباشد. متاسفانه از طراحی داخلی آن نیز تصویری منتشر نشده است.
شاید این خودروی کوچک در صورت تولید بتواند برای خودروهایی نظیر فیات 500X یا هوندا HR-V زحمت ایجاد کند. با این وجود پلتفرم این خودرو در آینده مورد استفاده خودروهای کوچک دیگری از سوزوکی قرار میگیرند و پیشرانه آن نیز میتواند بهعنوان یک موتور مقرونبهصرفه در محصولات این شرکت به خدمت گرفته شود.