در همین حال نیز، یووی الینگهاوس، رئیس بخش بازاریابی کادیلاک از راز نامگذاری شاسیبلندها و کراساورهای کادیلاک پرده برداشته است:
شاسیبلندها و کراساورهای آینده دارای پسوند XT خواهند بود.
علاوه بر پسوند XT، یک عدد نیز برای شناسایی مدل استفاده خواهد شد. در همین حال، به نظر میرسد که مدل اسکالید به عنوان تنها مدل از این نامگذاری مستثنی باشد.
همانطور در بسیاری از صحبتها معلوم شده، سیستم جدید نامگذاری کادیلاک، محصول کار ریاست یعنی یوهان دو نیسچن نیست. در همین حال، این مسئله با توجه تغییر طراحی مدلها در جایگاه قبلیاش در اینفینیتی قابلدرک است. درواقع، ایده این کار توسط الینگهاوس شکل گرفته؛ کسی که از طرف مدیرعامل جنرالموتورز، ماری بارا مأمور شده تا یک سیستم منطقیتر ایجاد کند. الینگهاوس تأکید بسیاری بر سیستم نامگذاری با استفاده از اعداد دارد.
در حالی که نامگذاری مدلها با حروف و عدد به صورت کلی خستهکننده هستند، ولی چارچوبهای CT و XT به نظر میتوانند کارایی خود را داشته بشند؛ چون هم قابلفهمتر است و هم از منطق بیشتری برخوردار خواهد بود. در همین حال، کادیلاک دستی به سر و روی لوگویش کشیده تا تصویر مدرنتر از خود نشان دهد.
نامهای جذابی در تاریخ برند کادیلاک حضور داشتهاند؛ از جمله «فلیتوود» و «الدورادو»؛ باید دید این استراتژی نامگذاری با چارچوب مشخص میتواند راهگشا باشد یا خیر.