رونمایی از کادیلاک ATS-V سدان و کوپه

نمایشگاه لس‌آنجلس: کادیلاک از مدل‌های جدید اسپرت ATS-V برای رقابت با ب‌ام‌و M3 و M4 رسماً پرده برداشت. خودروهایی که بهار سال بعد وارد بازار می‌شوند و از ویژگی‌های اسپرت و تهاجمی و هیجان‌انگیزی برخوردارند که پیش از این در خودروهای این برند دیده نشده بودند.

 

2016 Cadillac ATS-V

2016 Cadillac ATS-V


قلب تپنده کادیلاک ATS-V از یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری با توربوشارژر دوقلو، تشکیل شده که 450 اسب بخار نیرو و 603 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته دستی و یا هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌گردد.
2016 Cadillac ATS-V

2016 Cadillac ATS-V


شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت خیره‌کننده 3.9 ثانیه ای و نهایت سرعت 298 کیلومتر بر ساعت نیز نتیجه عملکرد این قوای محرکه جدید است.
2016 Cadillac ATS-V Sedan

2016 Cadillac ATS-V Sedan


شاسی این مدل‌های کادیلاک نیز تقویت شده و 25 درصد به استحکام پیچشی آن افزوده شده است. سیستم تعلیق نیز برای هماهنگی با ویژگی‌های اسپرت خودرو ارتقا یافته است. دیفرانسیل با سیستم لغزش محدود به صورت استاندارد روی این مدل‌ها قرار می‌گیرد. سیستم ترمز با عملکرد بالا با دیسکهای 14.5 اینچی در جلو و 13.3 اینچی در عقب با کالیپرهای 6 پیستونه برمبو در جلو و 4 پیستونه در عقب، نسل سوم سیستم کنترل سواری مغناطیسی (Magnetic Ride) با 40 درصد سرعت پاسخگویی بیشتر و سیستم مدیریت کشش همگی قابل تنظیم در پنج سطح و حالت مختلف بر اساس نیازهای راننده می‌باشند.
2016 Cadillac ATS-V Sedan

2016 Cadillac ATS-V Sedan


در مورد وزن خودرو هنوز رقم دقیقی اعلام نشده اما به لطف استفاده از فیبرکربن در حول‌وحوش 1680 کیلوگرم رسیده است.
2016 Cadillac ATS-V Sedan

2016 Cadillac ATS-V Sedan


طراحی بیرونی، شامل تغییراتی در هواکش‌ها، جلوپنجره مشبک باریک‌تر، درب کاپوت با شیارها و شکاف تخلیه هوای فیبرکربنی، اسپویلر و دیفیوزر عقب و چرخ‌های آلیاژی 18 یا 19 اینچی همراه با تایرهای سوپراسپرت پایلوت میشلن می‌شود.
2016 Cadillac ATS-V Interior

2016 Cadillac ATS-V Interior


در داخل کابین، صندلی‌های مسابقه ای ریکارو که به صورت الکتریکی در 16 وضعیت و حالت تنظیم می‌شوند، جلب توجه می‌کنند.
2016 Cadillac ATS-V Interior

2016 Cadillac ATS-V Interior


عملکرد ATS-V نشان می‌دهد که باید تهدید کادیلاک برای سدان های اسپرت آلمانی را جدی گرفت. اما علاوه بر اعداد و ارقام، باید توانایی‌های آن را در پیست و جاده و در مقایسه‌های نزدیک هم ارزیابی نمود.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...