طراحی خارجی نسبت به نسخه استاندارد اتوبیوگرافی، تغییر خاصی را نشان نمیدهد. فضای داخلی همانگونه که در مورد مدل LWB قبلاً در پدال شرح دادیم، دلباز و وسیع و اشرافی است. فاصله بین دو محور 18.5 سانتیمتر افزوده شده و صندلیهای عقب با زاویه 17 درجه بهترین و راحتترین فرم را ایجاد کردهاند. اما در اینجا چیزی بیش از نیاز هم بکار گرفته شده است. روکشهای چرمی بسیار گران قیمت که به طور انحصاری توسط کمپانی Holland&Holland استفاده میشوند، چوب گردوی که از منابع جنگلهای پایدار فرانسه استحصال میشوند و جلایی منحصر به فرد دارند، تزئینات فلزی قلمزنی شده با دست و منقش به نشان Holland&Holland و از این قبیل را تنها اشراف میتوانند طالب باشند.
روشنایی داخل اتاق و میزهای جمع شونده الکتریکی و صندلیهای VIP همراه با ماساژور و کنترلهای الکتریکی تنها گوشهای از امکانات پرشمار این خودرو میباشند. در صندوق عقب هم یک محفظه کشویی با روکش چرم و آلکانترا به چشم میخورد که به طور ویژه برای قرارگیری سلاح و تفنگهای شکاری میباشد.
دست خریداران برای انتخاب پیشرانه باز است و مثل سایر مدلها میتوانند در این زمینه، آزادانه از موتورهای شش سیلندر دیزلی تا 8 سیلندر بنزینی سوپرشارژر را انتخاب نمایند.
رنجروور هلند&هلند با قیمت پایه 287 هزار دلار و در شمار سالانه تنها 40 دستگاه و برای سه سال تولید خواهد شد. بدین ترتیب این خودرو تبدیل به گرانترین و لوکسترین خودروی SUV تولیدی جهان میشود. شاید 120 خریدار مرفه و بیدرد این چنین خودرویی بتوانند منتظر شاسیبلند بنتلی یا رولز رویس هم بمانند و شاید هم همه این خودروها را خریداری کنند!