سپر اسپرت با هواکشهای متفاوت و پرههای افقی با وجود ارتفاع زیاد که آن را بیشتر برای خیابان مناسب میکند و مزیتهای آفرود آن را از بین میبرد، جذابیت زیادی نیز دارد. چراغهای روزتاب LED به شکل خطی و با زیبایی تمام روی این سپرها اجرا شدهاند و تیغههای فیبر کربنی نیز برای کنترل جریان هوای ورودی به کار گرفته شدهاند.
درب کاپوت نیز تغییر کرده و دارای دهانههای تهویه از جنس فیبر کربن است. گلگیرهای خودرو نیز بسیار عریضتر شدهاند و گلگیرهای عقب به ورودیهای هوای خنککننده دیسکهای ترمز مجهز شدهاند.
در پشت خودرو، یک اسپویلر سقفی و یک دیفیوزر نصب شدهاند اما جالبترین بخش این قسمت، خروجیهای اگزوز 10 میلیمتری سهتایی است که باعث تمایز آن میشوند.
چرخهای 22 اینچی آلیاژی به رنگ مشکی با طراحی خاص که با تایرهای 305/35 پوشانده شدهاند، آخرین بخش تغییرا ظاهری این رنجروور میباشند.
با وجودی که لوما دیزاین، تصویری از فضای کابین منتشر نکرده اما میگوید که پدالهای آلومینیومی، تشک کف چرمی، پرده برای پنجرهها، روکش چرمی سفارشی و سیستم چندرسانهای ویژه ای را برای این بخش تدارک دیده است.