لکسس NX 200t مدل ۲۰۱۵ به عنوان مدل پایه شناخته شده و دارای یک موتور ۲ لیتری توربوی ۲۳۵ اسببخاری است. در این مدل سیستم دیفرانسیل جلو به صورت استاندارد ارائه شده است و اضافه کردن دیفرانسیل تمامچرخ متحرک هزینه اضافی برابر ۱۴۰۰ دلار دارد. قیمت اولیه این مدل در مقایسه با آئودی Q5 (با قیمت ۳۹۸۲۵ دلار) و بامو X3 (با قیمت ۳۹۴۵۰ دلار) بسیار قابلتوجه است. البته باید در این میان امکانات ارائه شده را نیز درنظر گرفت. این قیمتگذاری همچنین فاصله زیادی با ۴۱۸۹۵ دلار برای RX 350 و ۴۸۵۴۵ دلار برای RX 450h هیبرید دارد.
اگر ۵۲۴۰ دلار به قیمت NX 200t اضافه کنید، میتوانید به یک مدل مقرون به صرفهتر، یعنی لکسس NX 300h هیبرید مدل ۲۰۱۵ دست پیدا کنید. مصرف سوخت در این مدل به ۶/۷ لیتر در شهر و ۷/۶ لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر با دیفرانسیل جلو میرسد. در همین حال، اضافه کردن سیستم دیفرانسیل تمامچرخ متحرک با هزینه ۱۴۹۰ دلار، موجب افزایش مصرف سوخت خودرو شده و آن را به ۷/۱۳ لیتر در شهر و ۷/۸۴ لیتر در جاده میرساند.
لکسس NX مدل ۲۰۱۵ یک مدل جدید کراساور برای این برند است که در زیر مدل محبوب لکسس RX قرار میگیرد. پلتفرم مورد استفاده برای این خودرو همان پلتفرم تویوتا راو فور است و NX قرار است لکسس را وارد رقابت در کلاس کراساورهای لوکس کامپکت بکشاند؛ کلاسس که در حال حاضر رشد زیادی دارد و در قبضه کمپانیهایی مانند آئودی، بامو و مرسدسبنز است.
قیمتگذاری آپشنها
پکیج F-Sport موجود برای مدل NX 200t، چه با دیفرانسیل تمامچرخ متحرک و چه با دیفرانسیل جلو، هزینهای برابر ۲۱۰۰ دلار در پی خواهد داشت. با انتخاب این آپشن، المانهای طراحی تهاجمی بیشتر در بدنه، یک سیستم تعلیق تیون شده و برخی تغییرات در طراحی داخل کابین به خودرو اضافه میشود. امّا مدل NX 300h در تریم F-Sport در دسترس نخواهد بود. در همین حال، پکیجهای دیگری نیز برای NX درنظر گرفته شده است؛ از جمله سیستم راهبری به ارزش ۲۱۴۰ دلار، پکیج پرمیوم به ارزش ۲۸۹۰ دلار، پکیج لاکچری به ارزش ۴۸۸۵ دلار، سیستم کروز کنترل انطباقی به ارزش ۹۰۰ دلار و یک سقف آفتابگیر ۱۱۰۰ دلاری.